Ілюстрація / REUTERS

Американські військові льотчики запевняють, що бачили дивні об'єкти майже щодня з літа 2014 року по березень 2015 року високо в небі над східним узбережжям США.

Читайте такожВсе-таки рептилоїди: професор Оксфорда заявивши, що іншопланетяни вже серед людей

Пілоти ВМС повідомили своїм начальникам, що на об'єктах не було видимих шлейфів від роботи двигуна, йдеться в статті New York Times, передає НВ.

Відео дня

Льотчики стали помічати дивні об'єкти в міру того, як на їхні винищувачах-бомбардувальниках F/A-18 Super Hornet міняли радари 1980-х років на сучасні. Спочатку вони вважали показання радарів помилковими, так як не могли побачити самі об'єкти.

Ніхто в міністерстві оборони не говорить, що непізнані об'єкти були інопланетними, і експерти підкреслюють, що зазвичай можна знайти земні пояснення таким інцидентам. Але об'єкти привернули увагу ВМФ, який раніше в цьому році розіслав нові секретні вказівки про те, як повідомляти про те, що військові називають незрозумілими повітряними явищами або непізнаними літаючими об'єктами. Представник військово-морського флоту Джозеф Градишер сказав, що нове керівництво - це оновлення інструкцій, які були відправлені флоту в 2015 році.

«Було кілька різних звітів», - сказав він. За його словами, деякі випадки могли бути комерційними безпілотниками, але в інших випадках «ми не знаємо, хто це робить, у нас недостатньо даних для відстеження цього. Таким чином, мета повідомлення флоту - надати оновлене керівництво за процедурами повідомлення про вторгнення в наш повітряний простір».

Лейтенант Райан Грейвс і чотири інших пілоти ВМФ, які в інтерв'ю The New York Times заявили, що бачили об'єкти в 2014 і 2015 роках під час навчальних маневрів з Вірджинії у Флориді у авіаносця Теодор Рузвельт, не роблять жодних тверджень про їхнє походження. Луїс Елізондо, співробітник військової розвідки, який керував програмою розширеної ідентифікації загроз космічного пространства назвав ці спостереження «вражаючою серією інцидентів».

«Ці речі висіли там весь день. Для утримання літака в повітрі потрібна значна кількість енергії. При швидкостях, які ми спостерігали, він тримався 12 годин у повітрі, на 11 годин більше, ніж ми очікували», - сказав лейтенант Райан Грейвс.

Лейтенант Денні Еккойн стикався з загадковими об'єктами двічі. Вперше він засік об'єкт на 300 м нижче за нього і спробував пройти за ним, але, хоча радар показував його присутність, зняти його на камеру вбудовану в шолом так і не зміг. Кілька днів потому на об'єкті зафіксувалася навчальна ракета, також його засікла інфрачервона камера.

«Я знав, що у мене є докази, що це не помилка, - розповідає він. - Але побачити нічого не міг».

«У нас є вертольоти, які можуть зависати. У нас є літаки, які можуть літати на висоті 30 000 футів. Але об'єднайте все це в одному транспортному засобі будь-якого типу без реактивного двигуна, без випускного шлейфу і ви зрозумієте, що ми бачили», - підкреслив лейтенант Грейвс.

Як повідомляв УНІАН, раніше газета The Guardian розповіла, чому Ніл Армстронг міг не стати першою людиною на Місяці.