REUTERS

Канадські вчені показали, що середня максимальна тривалість життя людини (тобто усереднена за всіма довгожителями Землі) як мінімум більша, ніж вважалося раніше. Відповідне дослідження опубліковане в журналі Nature, передаєeurekalert.org. Таким чином автори спростували результати американських вчених, опубліковані в жовтні 2016 року, згідно з якими середня максимальна тривалість життя людини становить 115 років.

Читайте такожТривалість життя людини досягла біологічного максимуму - вченіДо своїх висновків фахівці прийшли, аналізуючи дані про тривалість життя людей з США, Великобританії, Франції і Японії, що збираються з 1968 року.

«Ми просто не знаємо, якою може бути вікова межа. Фактично, розширюючи лінії тренду, ми можемо показати, що максимальні середні терміни життя можуть продовжувати збільшуватися в доступному для огляду майбутньому», - сказав співавтор роботи Зігфрід Хекімі.

Він зазначив, що 300 років тому у багатьох людей були короткі життя. «Якби ми сказали їм, що в один прекрасний день більшість людей можуть дожити до ста років, вони сказали б, що ми божевільні», - додав Хекімі.

Найстаршою з людей, які коли-небудь жили на Землі, і чиї дати народження і смерті офіційно підтверджені, була француженка Жанна Кальман, яка померла в серпні 1997 року. Вона прожила 122 роки, 5 місяців і 14 днів.