Пошук позаземних цивілізацій поки не приніс плодів / фото ESA / Hubble & NASA, L. Girardi

Австралійські астрономи вивчили ділянку зоряного неба в районі сузір'я Вітрила, але не зафіксували там жодних можливих слідів існування позаземних цивілізацій.

Читайте такожПентагон підтвердів, що створює групу для дослідження НЛО

Як повідомляє Naked Science, науковці Кертінського університету Міжнародного центру радіоастрономічних досліджень (ICRAR) опублікували результати свого масштабного дослідження в Publications of the Astronomical Society of Australia.

На перевіреній ділянці неба знаходиться понад 10 мільйонів зірок, а також 75 екзопланет.

Зазначається, що Сузір'я Вітрила відноситься до Південної півкулі неба. Його південна межа проходить по найзоряніших областях Чумацького Шляху.

Спостереження на цій ділянці неба велися на базі обсерваторії Murchison Widefield Array (MWA) в Австралії. Провівши ретельний аналіз, науковці не виявили жодного низькочастотного сигналу, який міг би належати позаземній цивілізації.

Астрономи, серед іншого, вивчили сигнали від шести екзопланет. Якщо додати результати двох минулих досліджень тих же фахівців, то на наявність сигналів перевірили в цілому 75 відомих людству екзопланет. Але виявити слідів розумного життя не вдалося.

Науковці зазначають, що проєкту доведеться пройти ще дуже довгий шлях, а результати їх не розчаровують. У дослідженні «перевірені» 10 мільйонів зірок, але в одному лише Чумацькому шляху їх кількість може сягати позначки в 400 мільярдів.

Крім того, людству невідомо, які технології могли б створити іншопланетяни. Як на приклад і зразок воно може покладатися лише на свої власні технології.

Як знайти інопланетян