Український стартап Beholder отримав сертифікат від PRNEWS.IO на конкурсі Latitude59 Pitch Competition

У Таллінні завершився конкурс стартапів Latitude59 Pitch Competition, який проходив з 22 по 24 травня 2024 року, і переможцем якого став український стартап Beholder. Цей захід, який став ключовою подією міжнародної конференції стартапів і технологій Latitude59, забезпечив Beholder найбільшу інвестицію в розмірі 600 000 євро. На додаток до цього фінансування, Beholder отримав спеціальний подарунок від PRNEWS.IO, провідного європейського сервісу спонсорованого контенту.

У конкурсі, який проходив у талліннському Kultuurikatel, взяли участь 526 стартапів з 53 країн світу, які представили інноваційні рішення в різних галузях. Beholder, відомий своєю передовою технологією створення високоточного геологічного атласу надр Землі, вразив суддів і здобув головний приз. Цей проект обіцяє зробити революцію в гірничодобувній промисловості, уможлививши більш екологічно чисті та ефективні процеси.

На додаток до інвестицій у розмірі 600 000 євро від Specialist VC і EstBAN, Beholder отримав ряд додаткових нагород, включаючи 15 000 євро на юридичні послуги від Fondia legal, 5 000 євро в Google Cloud Credits і 500 євро на PR-підтримку від PRNEWS. Підтримка PRNEWS.IO — це особливий внесок, який підкреслює важливість ефективної комунікації та присутності у ЗМІ для стартапів, які прагнуть масштабувати свої проекти на міжнародному рівні.

Відео дня

"Підтримувати українських інноваторів — це джерело величезної гордості для нас в PRNEWS.IO, — сказав Олександр Сторожук, засновник PRNEWS.IO. "Революційна робота Beholder у сфері геологічного картографування є свідченням неймовірного таланту, що народжується в Україні. Наша платформа забезпечить Beholder якісне висвітлення у ЗМІ, що допоможе їм охопити ширшу аудиторію та залучити подальші інвестиції".

Дванадцята за рахунком конференція Latitude59 зібрала понад 3500 учасників, серед яких понад 900 стартапів, майже 600 інвесторів, які керують портфелями вартістю щонайменше 30 мільярдів євро, та 20 національних делегацій. На конференції виступили 195 спікерів, 40% з яких були жінками.

PRNEWS.IO вже третій рік поспіль бере участь у конференції, представляючи свою платформу контент-маркеттингу, організовуючи паралельний захід для медіа-професіоналів та стартапів, а також нагороджуючи переможців конкурсу пітчів. 

Про PRNEWS.IO

Платформа контент-маркетингу PRNEWS.IO допомагає компаніям будувати потужну репутацію бренду та ефективно ділитися новинами та історіями з бажаною цільовою аудиторією. Широка глобальна мережа PRNEWS.IO пов’язує бренди з понад 100 000 ЗМІ у 194 країнах світу, дозволяючи їм купувати розміщення статей без найму працівників або довгострокових зобов’язань.

Заснована українцями в Естонії у 2018 році, PRNEWS.IO працює за моделлю "послуга як продукт" (SaaP), використовуючи великі дані для передбачуваної комунікації брендів через медіа-історії. Крім того, компанія є одним із учасників естонської урядової програми e-Residency — програми, яка дозволяє неестонцям отримувати доступ до єдиного європейського ринку, а також до естонських сервісів, таких як реєстрація підприємств чи банківські послуги.