/ фото з Вікіпедії

Прекрасне гірське містечко, колись популярне серед туристів, переживає наслідки масштабного міжнародного скандалу через президента США Дональда Трампа. Про це пише Daily Express.

Зазначається, що це чарівне містечко, оточене озерами, горами і сільською місцевістю, значною мірою залежить від туризму, який забезпечує робочі місця для місцевих жителів, розвиток малого бізнесу і підтримання духу міста.

"Туризм проникає практично в усі сфери життя тут. Завдяки йому наші ресторани завжди повні, наші готелі зайняті, а наш малий бізнес процвітає. Коли вони не приїжджають, наслідки стають значними", - заявив Зак Андерсон, виконавчий директор Explore Whitefish.

Відео дня

Відтоді, як Трамп посилив свої нападки на Канаду, наполягаючи на приєднанні країни до США та запровадивши нові мита на сталь та алюміній, канадський туризм у Вайтфіші (штат Монтана), розташованому лише за кілометр від кордону між двома країнами, скоротився на 25 відсотків.

"Канадські мандрівники завжди були одними з найпостійніших наших відвідувачів. Коли вони не приїжджають, наслідки стають значними. Річ не в тім, що канадці не хочуть приїжджати до Монтани, а в тім, що вони турбуються про те, чого очікувати і чи будуть вони почуватися бажаними гостями", - сказав Андерсон.

Він пояснює спад туризму погрозами Трампа про введення мит і зміною прикордонної політики.

Важливо, що туристи побоюються потрапити в мережі імміграційного контролю США на тлі масштабних депортаційних дій Трампа, які змусили канадський уряд переглянути свої рекомендації для громадян, які відвідують Сполучені Штати.

Андерсон сказав, що Вайтфіш страждає. Компанії, які ухвалюють рішення про персонал і постачання за кілька місяців до зазвичай завантажених літніх місяців, зараз борються за виживання. Він пояснив:

"Багато підприємств малого бізнесу, наприклад, ресторани, працюють із низькою рентабельністю. Тому, коли ціни практично на все зростають, стає складніше залишатися прибутковими, незалежно від того, що відбувається з відвідуваністю. Спільноти в Монтані стійкі, але коли правила постійно змінюються, стає складніше планувати, інвестувати або будувати плани на майбутнє".

Щоб спробувати повернути канадський туризм, генеральний директор Glacier Country Расен Фріде очолив кампанію, що підкреслює давні стосунки між Монтаною і Канадою. Мета кампанії - позиціонувати канадців не просто як туристів, а як сусідів і друзів.

"Ми продовжуємо давати канадцям зрозуміти, що раді їхньому поверненню, щойно вони будуть готові", - заявила виконавчий директор Discover Kalispell Дайан Медлер.

За її словами, деякі туристичні бюро штату тимчасово призупиняють рекламу в Канаді на тлі падіння міжнародного туризму та загального негативного ставлення канадців до США.

"Нам потрібні сигнали від обох урядів про те, що транскордонна дружба і наші економічні партнери важливі, і без цього ніякий маркетинг зараз не допоможе", - сказала Медлер.

Новини туризму

У Швейцарії є місто, яке дає можливість туристам побувати в трьох різних країнах за один день. Йдеться про Базель, який є портовим містом на річці Рейн і місцем, де стикаються кордони Німеччини, Франції та Швейцарії.

Вас також можуть зацікавити новини: