Пиво «hike» відкриває усі кордони! ТМ «hike» та музичний телеканал MTV Україна розпочинають спільний проект «Вперед до вражень!». Переможці акції отримають змогу відвідати 18 концертів всесвітньо відомих виконавців у різних містах Європи.

Як повідомила УНІАН прес-служба компанії, потрібно лише дивитися MTV, шукати слово-пароль та надсилати його на короткий номер 3525. Кожне слово-пароль в ефірі тільки 2 тижні. Чим більше SMS – тим більше шансів стати тим щасливчиком, який отримає шалену порцію незабутніх вражень!

За підсумками перших двох тижнів акції серед найактивніших меломанів розіграно поїздку на концерт культового рок-гурту «Bon Jovi» у Лондоні. Перший квиток від найкращого молодіжного пива «hike» виграла 29-річна Катерина з Києва, яка вже 23 червня стане свідком вибухового шоу на знаменитій «О2 arena» у серці Великобританії.

Відео дня

На черзі – концерт американського хіп-хоп гурту «Black Eyed Peas», що відбудеться 5 липня у Венеції. Нове слово-пароль вже в ефірі MTV! Поспішай до нових вражень разом із «hike»!

За ходом акції слідкуй тут: http://mtv.ua/impression/

Довідка УНІАН. ЗАТ «Оболонь» – провідний національний виробник пива, безалкогольних та слабоалкогольних напоїв, мінеральної води.  До складу корпорації входять головний завод у Києві та 9 підприємств у регіонах України.

Основні бренди: «Оболонь», Magnat, hike premium, Zibert, «Десант», «Живчик», «Прозора».

Компанія «Оболонь» – найбільший експортер пива з України. За підсумками 2009 року частка компанії в експорті склала 80%. Продукція компанії експортується у 33 країни світу.