Ілюстрація / REUTERS

Американські маркетологи підрахували, що помилка знімальної групи серіалу "Гра престолів" принесла компанії Starbucks 2,3 мільярда доларів.

Про це розповіли в CNBC, пише Newsone.

Читайте також#AryaChallenge: найскандальніший момент в останньому сезоні "Грі престолів" перетворився на новий флешмоб (відео)

Відео дня

Так, у четвертій серії фінального сезону "Гри престолів" в один з кадрів потрапив стаканчик з відомої мережі кафе швидкого обслуговування американської фірми Starbucks. Він знаходився на столі біля Дейенеріс Таргаріен.

Цей ляп став мемом, про який заговорив увесь світ. Одна з PR-компаній США підрахувала, що в інтернеті, на телебаченні і радіо було приблизно 10 тисяч згадувань про Starbucks і "Гру престолів". При цьому четверту серію тільки в прямому ефірі дивилися 11,8 мільйона глядачів.

Теги з назвою компанії і серіалу розійшлися мережами, форумами, блогами і новинними сайтами.

На думку маркетологів, всі ці згадки принесли компанії-кав'ярні приблизно 2,3 мільярда доларів.

Найцікавішим є те, що насправді чашка Дейнеріс не належить Starbucks. Цей стакан ірландської компанії Paper Cup.

Зазначимо, що телеканал HBO відредагував четверту серію восьмого сезону фентезі-серіалу "Гра престолів", в якій з'явився стаканчик з кавою з Starbucks.