Підприємець від бізнес-ідеї відмовлятися не планує / фото: ГУ ДСНС у Рівненській області

У центрі Рівного сьогодні, 8 липня, близько 2-ї години ночі невідомі зловмисники підпалили кіоск підприємця, який продавав газети без роздрібної націнки – за оптовою ціною.

Як повідомили кореспонденту УНІАН у прес-службі Головного управління ДСНС України у Рівненській області, пожежу було повністю ліквідовано о 3.20.

Вогнем знищено холодильник, кавомолку, вхідні двері, електророзподільний щиток, а також пошкоджено покриття, стіни та підлогу торгівельного закладу.

Відео дня

За інформацією відділу комунікації Головного управління Нацполіції у Рівненській області, на місці події слідчо-оперативна група встановила, що невідома особа підпалила приміщення, вкинувши усередину чотири пластикові пляшки з паливно-мастильними матеріалами.

Як передає кореспондент УНІАН, викуплений підприємцем газетний кіоск був відкритий у центрі міста в червні цього року з метою реалізації газет за їхньою оптовою ціною. Водночас, заробляти автор ідеї планував на продажу кави та чаю, які він пропонував покупцям разом зі свіжою пресою. За словами підприємця, він планував відродити давню місцеву традицію читання свіжих газет за кавою та чаєм.

Спалений кіоск розташований у самому центрі міста поблизу Свято-Воскресенського собору, який є історичною пам’яткою. Щодня в цій місцині бувають сотні туристів. Тож ідея, за прогнозами її автора, має перспективи на успіх.

Наразі власної обласної друкарні в Рівному вже немає. На її місці знаходиться торговельний комплекс. Місцеві ж газети друкуються в інших містах. Потім вони доставляються до міста на оптовий склад, з якого скуповуються роздрібними продавцями.

«За фактом умисного пошкодження майна шляхом підпалу слідчі Рівненського відділу поліції розпочали досудове розслідування за частиною 2 статті 194 Кримінального кодексу України», - зазначається в повідомленні прес-служби поліції.

Санкція статті передбачає покарання позбавленням волі на строк від трьох до п'ятнадцяти років.

Сам підприємець у розмові з місцевими журналістами заявив, що пов’язує факт підпалу зацікавленістю конкурентів, котрі реалізують пресу зі своєю націнкою. На думку фахівців, їх коло може бути широким – від тих, хто розповсюджує пресу мережею інших кіосків, до тих, хто продає газети в людних місцях.

Сам же автор ідеї від свого задуму після події відмовлятися не планує.