Ілюстрація REUTERS

Акціонерна держкомпанія "Укрзалізниця" розмістила єврооблігації на суму майже 100 мільйонів доларів, збільшивши загальний випуск євробондів до 600 мільйонів доларів.

Читайте такожУкраїна вперше за 15 років випустила облігації в євро

Як повідомила прес-служба Мінінфраструктури, кінцевий термін погашення додаткового випуску – 2024 рік з ефективною ставкою 7,292% річних.

Відео дня

"Сьогодні між Укрзалізницею та Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) в присутності Міністра інфраструктури Владислава Криклія підписано рамкову угоду, згідно з яким 70% залучених 100 мільйонів доларів США будуть спрямовані на модернізацію залізничної інфраструктури міжнародних транспортних коридорів TEN-T", - йдеться в повідомленні.

Зазначається, що ще 30% коштів компанія направить на оновлення засобів диспетчерської сигналізації та зв'язку, а також на удосконалення системи контролю залізничного трафіку.

За словами глави "Укрзалізниці" Євгена Кравцова, компанія впроваджує політику модернізації, слідом за вагонами та локомотивами буде інвестувати у розвиток інфраструктури.

"З нашими партнерами з ЄБРР прийнято рішення частково відновити залізничне полотно транспортних коридорів TEN-T, через які проходить близько 80% всіх транзитних вантажів. Крім того, ми беремо на себе зобов'язання також оновити пристрої диспетчеризації та зв'язку", - цитує прес-служба Кравцова.

Також, за словами керівника компанії, завдяки цим заходам "Укрзалізниці" вдасться залучити додаткові транзитні вантажі, зменшити час проходження по території України та, як наслідок, збільшити фінансові надходження компанії.

"Найближчим часом "Укрзалізниця" і ЄБРР планують узгодити план імплементації угоди, яким буде визначено повний перелік проектів модернізації. "Закупівля матеріалів буде проводитися за правилами ЄБРР. Це гарантує, що процес буде максимально прозорим. Учасниками тендеру можуть бути як резиденти України, так і нерезиденти України. Це дозволить залучити до закупівлі широке коло учасників. Всі роботи ми плануємо запустити у 2020 році своїми силами, для цього у нас є і людські та технічні ресурси", - зауважив Кравцов.

Як повідомляв УНІАН, на початку липня 2019 року "Укрзалізниця" вперше після шестирічної перерви залучила фінансування з міжнародного ринку капіталу на 500 мільйонів доларів США. Ставка купона за бондами є найнижчим з 2011 року серед квазісуверенних позичальників з України.

На початку січня 2018 року Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) підписав угоду з Мінінфраструктури та "Укрзалізницею" про виділення залученого під держгарантії 150 мільйонів євро кредиту на електрифікацію залізничного напрямку Долинська - Миколаїв - Колосівка. Загальна вартість проекту електрифікації цього залізничного напрямку оцінюється в розмірі до 367,9 мільйона євро. Кошти планувалося взяти у міжнародних кредиторів у розмірі 300 мільйонів євро, а решту суми - шляхом власних коштів держкомпанії. Завершити електрифікацію планувалося до 2021 року.

Довідка УНІАН. ЄБРР є найбільшим міжнародним фінансовим інвестором в Україні. З початку діяльності в країні в 1993 році Банк взяв на себе сукупні зобов'язання з надання майже 12,1 мільярда євро в рамках близько 400 проектів.