Pet Nutrition — один з підрозділів компанії Mars, до якого, зокрема, входять бренди SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT™ та CATSAN™, — модернізував упаковку своєї продукції на європейському ринку, відмовившись від використання 480 тонн пластику. Така ініціатива є частиною глобальної програми Mars з розробки паковання, придатного для повторного використання, переробки чи компостування.

Протягом 2022 року пластикову упаковку паучів з кормом SHEBA® та PERFECT FIT™ було замінено на паперову. За підрахунками компанії, це допомогло зекономити 220 тонн пластику. Ще 140 тонн пластику вдалося позбутися завдяки фасуванню в картонні коробки деяких сухих кормів WHISKAS® на певних європейських ринках. Коробки виготовляються з паперу, сертифікованого FSC (Forest Stewardship Council® — міжнародна некомерційна організація, основною метою якої є сприяння екологічно відповідальному лісокористуванню). Крім того, у Франції бренд CATSAN™ видалив непотрібні шари пластику зі свого вторинного паковання, заощадивши 120 тонн первинного пластику на рік.

Для додаткового стимулювання економіки замкненого циклу компанія Mars розпочала тестування оптових продажів у супермаркеті Carrefour у Франції. При купівлі корму для домашніх тварин брендів PERFECT FIT™, CATISFACTIONS™ і WHISKAS® споживачам надаються одноразові або багаторазові контейнери. Інформацію про продукт можна дізнатися, відсканувавши QR-код на дозаторі з продуктом. 

Відео дня

Дері Воткінс, регіональний президент Mars Pet Nutrition Europe, зазначила, що "пакувальні відходи — це глобальна проблема", тому компанія "вживає заходів щодо підтримки економіки замкненого циклу з метою побудови світу, у якому пакувальні матеріали не стають відходами, а використовуються повторно, переробляються або компостуються". Вона також запевнила, що Mars продовжить трансформувати свій бізнес для захисту довкілля та піклування про людей і домашніх тварин.

Більше про ініціативу компанії Mars з використання екологічного паковання можна отримати на офіційному сайті.