"Метінвест" впроваджує систему CRM

"Метінвест" першим в Україні запустив систему CRM - комплексне цифрове рішення з управління відносинами з клієнтами, що дозволить покращити якість їхнього обслуговування.

Про це повідомляє прес-служба групи "Метінвест".

Реалізація CRM дозволяє підвищити рівень обслуговування клієнтів, збільшити продажі та оптимізувати маркетинг.

Читайте також"Метінвест" підбив підсумки відмови від податкових канікул: понад 22 мільярди податків до бюджетів різних рівнівСистема CRM містить два модулі: клієнтський, C4C, і цінову пропозицію, CPQ. Завдяки першому компанія може взаємодіяти з клієнтами й обмінюватися інформацією в режимі реального часу. А завдяки другому, в якому міститься онлайн-каталог продукції, можна формувати замовлення, враховуючи індивідуальні потреби клієнтів.

Зазначається, що першою компанією, в якій з 2019 року впроваджено автоматизацію продажів, стала Metinvest International - з регіональними представництвами у країнах Близького Сходу, Північної Африки, Азії, Північної і Південної Америки.

Цьогоріч впровадження системи CRM завершиться у компанії Метінвест-СМЦ, яка реалізує продукцію в Україні та деяких країнах СНД. Крім того, до кінця 2021-го мають запустити тестовий онлайн-кабінет клієнта.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram