Відтепер запрошення від клієнтів банку своїм друзям доєднатися до банку можуть виглядати, як професійні рекламні ролики за участі самих користувачів / Скріншот з Facebook

Українська компанія Reface, що працює зі штучним інтелектом, здатним змінювати обличчя на фото та відео, персоніфікувала реферальні посилання для Monobank.

Про це повідомив інвестор Reface Сергій Токарєв на своїй сторінці у Facebook.

Читайте такожСпівзасновник банку Monobank Михайло Рогальський: Поки спільних проектів з Pornhub не передбачається

Відео дня

Відтепер запрошення від клієнтів банку своїм друзям доєднатися до банку можуть виглядати, як професійні рекламні ролики за участі самих користувачів. Аби створити таке запрошення, треба завантажити своє селфі та обрати стать і мову. Далі програма змінює обличчя актора у короткому іронічному ролику-запрошенні. В результаті користувач стає головним героєм рекламної кампанії.

«За персоналізованим клієнтським досвідом – майбутнє. Ми в Reface зробили на це ставку із самого початку, і кожна нова колаборація – тому підтвердження. Зараз, разом з mono та banda, ми переосмислили реферальну програму, перетворивши досить нудну історію в інтерактивний процес. Те, що раніше було звичним реферальним посиланням, стало персональним відеозапрошенням», – написав Сергій Токарєв.

Як зазначають у Monobank, близько мільйона користувачів приєдналися до банку саме через реферальну програму.

Нагадаємо, наприкінці минулого року додаток Reface потрапив у рейтинг Best Apps від Google Play