Ілюстрація REUTERS

Акції Twitter зросли на 15,24% до $38,48, свідчать дані американської біржі Nasdaq. Максимум протягом четверга становив $39 за папір.

Читайте такожInstagram приносити понад чверть загальної виручки Facebook - Bloomberg

Папери соцмережі Twitter почали зростати відразу після виходу результатів четвертого кварталу 2019 року. Інвестори зробили ставку на те, що компанія зуміла отримати виручку в розмірі $1,01 млрд завдяки залученню втричі більше активних користувачів, ніж прогнозували експерти. Чисельність активних користувачів зросла за три останніх місяці 2019 року на 7 млн, тоді як аналітики, за даними FactSet, очікували їх збільшення лише на 2 млн, пише РБК.

Відео дня

Такого сильного збільшення активних щоденних відвідувачів (mDAU) у мережі мікроблогів ніколи не було. У компанії стверджують, що цей показник фіксує «користувачів, які входять в систему через Twitter.com і відвідують всі додатки Twitter, на яких йде реклама». Значить, вони несуть потенціал зростання виручки і прибутку компанії.

Між тим звітність мережі мікроблогів виявилася змішаною. Якщо виручка Twitter зросла на 0,4% в річному вираженні і перевершила очікування Уолл-стріт, то чистий прибуток, навпаки, впав на 53%, до $119 млн, і до прогнозів аналітиків не дотягнув. Чистий прибуток на акцію знизився з 31 центів до 25 центів і виявилася нижчим за прогнозований аналітиками прибуток у розмірі 29 центів на акцію.

Менеджмент мережі мікроблогів повідомив, що виявив проблеми, які призвели до скорочення її виручки в попередньому — третьому кварталі і падіння котирувань акцій на 20%. Вони були пов'язані з продуктом просування мобільних додатків (MAP) і підірвали здатність соцмережі таргетувати рекламу і обмінюватися даними з партнерами. За словами фінансового директора Неда Сегала, наслідки можуть дати про себе знати і в 2020 році.

Компанія також запевнила, що продовжить працювати над безпекою користувачів, готуючись до майбутніх президентських виборів у США, проте в політичній рекламі Twitter брати участь не буде, заявив голова компанії Джек Дорсі. Таке сміливе рішення дається непросто платформам цифрової реклами.