Leon позиціонується як найбільш «молодіжна» модель в гольф-класі / фото Seat

Компанія Seat представила модель Leon четвертого покоління. Новинка стала набагато просторішою, змінилася в салоні, обзавелася гібридними версіями і зуміла зберегти стильний екстер'єр. На презентації показали хетчбек і універсал, причому обидва типи кузова відразу будуть доступні до замовлення зі спортивним пакетом FR.

Читайте такожSeat представила перший у своїй історії ранньостиглий, тривалість (фото)

Seat Leon зберіг вірність архітектурі MQB, так що найближчими «родичами» моделі залишаються Volkswagen Golf і Skoda Octavia. При цьому він значно крупніший за «Гольф»: різниця в довжині кузова досягла 84 міліметрів, а по колісній базі іспанські хетчбек і універсал наздогнали «Октавію» — між осями аж 2686 міліметрів. Найсильніше збільшилася довжина універсала Leon Sportstourer — в порівнянні з попередником відстань від бампера до бампера зросла на 93 міліметра, пише motor.ru.

Відео дня

Leon позиціонується як найбільш «молодіжна» модель в гольф-класі і дизайнерам Seat вдалося створити впізнаваний і сміливий образ. Особливість колекції — малюнок оптики, що запам'ятовується. Діодні фари входять в базову комплектацію, а за доплату «Леони» можна оснастити матричними.

Концепція салону ідентична Volkswagen Golf і Skoda Octavia: віртуальна 10,25-дюймова панель приладів без можливості зміни графіки увійшла в стандартне оснащення, зафіксований селектор автоматичної трансмісії поступився місцем електронному джойстику.

Крім того, вже «в базі» є електромеханічне гальмо стоянки, кнопка запуску двигуна, а також 8,25-дюймовий екран мультимедіасистеми. За доплату Leon можна оснастити інформаційно-розважальною системою з 10-дюймовим тачскріном і вбудованою сім-картою, а також функціями управління голосом і жестами.

Розробники нового «Леона» заявляють, що модель стала помітно просторішою за попередника. Зокрема, обсяг багажника універсала Leon Sportstourer зріс на п'ять відсотків, до 617 літрів, так що рекордсмену сегмента — Octavia Combi — «іспанець» поступається лише 23 літрами.

Моторна гамма «Леона» знайома з Volkswagen Golf: в лінійці є три- і чотирициліндрові бензинові і дизельні турбомотори потужністю від 90 до 190 кінських сил і робочим об'ємом 1,0, 1,5 або 2,0 літра. Агрегати поєднуються з семиступінчастим «роботом» DSG або новою «механікою» з шістьма передачами. Повний привід 4Drive пропонується тільки для машин з 2.0 TDI потужністю 150 сил; 48-вольта стартер-генератора можна обладнати бензинові мотори на 110 і 150 сил.

Осібно стоїть метановий Leon з 130-сильним газовим двигуном 1.5 TGI, а також 204-сильна заряджена версія Leon eHybrid, яку приводить в рух силова установка, що складається з бензинового турбомотора 1.4, шестиступенчатого «робота» і електродвигуна. За розрахунками виробника, не задіюючи ДВС, такий Leon може проїхати до 60 кілометрів за циклом WLTP.

Зі старту продажів до замовлення доступні «Леони» зі спортивним пакетом FR — такі хетчбеки і універсали відрізняються іншими бамперами, малюнком решітки радіатора, 17-дюймовими колесами і більш «драйверським» налаштуванням підвіски.

Офіційної інформації про «заряджені» Leon Cupra поки немає, але, ймовірно, вони перейдуть на 245-сильну заряжаемую гібридну силову установку слідом за Golf GTE і Skoda Octavia RS.

Компанія Seat заявляє, що у виробництво нового покоління «Леона» інвестували 1,1 мільярда євро. Вкладення виправдані, адже на частку моделі припадає понад 25 відсотків усіх продажів марки, а загальний тираж сімейства з 1999 року перевищив 2,2 мільйона примірників.

Європейські продажі новинки заплановані на весну 2020 року. Ціни будуть оголошені пізніше.