Влада Львова пропонує побудувати вузькоколійну залізницю за євростандартом, яка забезпечить пасажирське сполучення за маршрутом Київ - Львів - Варшава.
Як повідомила прес-служба Львівської облдержадміністрації, цю перспективу обговорили голова Львівської ОДА Олег Синютка та виконуючий обов'язки голови правління "Укрзалізниці" Олександр Завгородній.
"Ми хочемо, щоб з Варшави до Львова пролягала "вузькоколійка". А вже з нашого обласного центру, після пересадки, можна було б швидко дістатися до Києва. Якщо цей проект вдасться реалізувати, завантаженість потоку на залізниці істотно збільшиться", - цитує прес-служба Синютку.
Крім того, в прес-службі повідомили, що рухомий склад Львівської залізниці можуть поповнити чотирма новими пасажирськими поїздами зразка електропоїзда Львів - Івано-Франківськ - Чернівці.
Крім того, на зустрічі обговорювалося будівництво нового вокзалу в Сянках Турківського району, які є центром розвитку паралімпійського спорту в Україні.
Читайте такожПольща може долучитися до розвитку нового Шовкового шляху в обхід Росії
Довідка УНІАН. Найбільш поширена в Європі ширина колії - 1435 мм. В Україні та на пострадянському просторі в основному використовується стандарт 1520 мм.
В Україні також використовується колія європейської ширини, зокрема, на кількох дільницях у Закарпатській та Львівській областях, а також на деяких прикордонних станціях.
Львівська залізниця пролягає в південно-західній частині України на території 7 областей, проходячи через Карпати, Прикарпаття, Волинь.