Объяснено возникновение рака при пользовании мобильным телефономФото: УНИАН

Американський фізик Бернард Фельдман знайшов можливу причину виникнення раку у щурів, що піддавалися тривалому впливу випромінювання від мобільних телефонів. Дослідження опубліковане на сайті arXiv.org.

По Фельдману, у разі, якщо висновки експертів про шкоду мобільного випромінювання для щурів справедливі, експеримент може отримати наступне пояснення. Нейрони навколо головного мозку та серця щурів утворюють замкнуті електричні ланцюги, і, згідно із законом Фарадея, радіовипромінювання частотою 900 мегагерц породжує у них електричний струм тієї ж частоти.

У свою чергу, електричний струм призводить до локального нагрівання тканин і зміни балансу канцерогенних радикалів, тим самим підвищуючи ймовірність розвитку ракових захворювань.

Читайте такожЗалежність від телефону - ознака емоційної нестабільностіВ травні вчені Національних інститутів здоров'я США повідомили, що випромінювання від мобільного телефону провокує розвиток раку у щурів. Дослідження вчених викликало неоднозначну реакцію у колег. Ще раніше фахівці з Сіднейського університету показали, що використання мобільних телефонів не впливає на розвиток раку.