Київ. 11 вересня. УНІАН. Американські вчені змогли отримати ефективну вакцину від мавпячого імунодефіциту, нова розробка повинна допомогти в створенні вакцини від вірусу імунодефіциту людини (ВІЛ), йдеться в статті, опублікованій в журналі Nature, яку цитує РІА «Новости».

Автори дослідження, Луїс Пикер з Орегонського університету і його колеги, ще в 2011 році повідомили про експерименти з новою вакциною від вірусу мавпячого імунодефіциту. Тоді вакцина повністю знищила вірус в організмах 50% вакцинованих, а потім інфікованих мавп. Тепер група вчених повідомила про повний успіх.

Дослідники провели експеримент з кількома сотнями макак-резусів. Мавп вакцинували цитомегаловірусною вакциною, а потім заражали вірусом імунодефіциту. У перші години після зараження присутність вірусу було зафіксовано в лімфатичних вузлах, а потім у плазмі крові.

Проте вже через кілька тижнів у більшості вакцинованих мавп не вдалося виявити присутності слідів вірусної ДНК або РНК, а приблизно через півроку слідів вірусу не залишилося ні в однієї з них.