Залізниця в Росії завжди мала стратегічне значення.
Про це в коментарі сайту "Сьогодні" розповів військовий експерт Олег Старіков, коментуючи відкриття окупантами залізничного сполучення Кримським мостом.
"Так було і за часів Російської імперії і за часів СРСР, так є й зараз. Ще в царській Росії будівництво ключових залізничних шляхів, наприклад, Транссибірської магістралі, розглядалося не тільки з господарської точки зору, але й з військової. У Збройних силах РФ навіть є такий рід військ, як залізничні війська. В Україні вони теж, до речі, були до початку 2000-х, потім їх перетворили на Державну спеціальну службу транспорту і передали у підпорядкування Мінтрансу. Кілька років тому служба знову була підпорядкована Міноборони. Тобто цей факт демонструє, яке значення має залізничне сполучення для військових цілей", – розповів експерт.
За його словами, логістика військового постачання в РФ сьогодні зав'язана на залізниці.
"По-перше, тому що так дешевше. По-друге, тому що швидше. Залізницею перекидаються війська з одного округу в інший, плани передислокації військ завжди враховують наявність або відсутність залізничного сполучення між відправною і кінцевою точкою", – розповів він.
Тому, за словами Олега Старікова, міст, який з'єднав анексований Крим з Росією, має стратегічне значення не тільки для народного господарства Російської Федерації, але й стратегічне військове значення.