Випробування окулярів Bose / фото engadget.com

Компанія Bose, яка виготовляє аудіопристрої, представила сонячні окуляри із вбудованою в них аудіосистемою доповненої реальності.

Представники компанії заявили, що вони з легкістю могли випустити AR-навушники окремо, але такий жест не відповідає їх цілям, передає Naked Science з посиланням на Engadget.

В першу чергу вони намагалися показати, що технологію можна адаптувати до будь-якого додатка, що підвищить їх універсальність.

Відео дня

Відмінна риса сонцезахисних окулярів Bose полягає в їхній будові. Вони передають звук завдяки крихітним динамікам, які "проектують" звук у вушну раковину. Вбудований IMU-сенсор (інерційний вимірювальний блок) зв'язується з GPS-передавачем в телефоні, щоб визначити, де знаходиться власник пристрою і на що він дивиться.

Читайте такожIntel створила "розумні окуляри", які проектують зображення прямо на сітківку

Дослідний зразок компанія представила на виставці SXSW, що проходить зараз в Остіні. Журналісти видання Engadget перевірили прилад на собі і поділилися враженнями. За їх словами, окуляри працювали коректно і дали збій лише раз за весь час використання. Вони визначали, на що дивиться користувач, і при подвійному натисканні на оправу відтворювали інформацію про місце.

Наприклад, коли журналіст подивився на ресторан El Naranjo і запросив інформацію, із динаміка почувся голос, який перерахував розклад ресторану, меню й імена кухарів.

Окуляри Bose також оснащені спеціальною функцією, завдяки якій звук відтворюється щодо запитуваного місця. Наприклад, якщо вокзал знаходиться зліва, то й інформація про нього прозвучить з лівого динаміка.

У компанії вірять, що звукова доповнена реальність - перспективний напрямок, тому пропонують всім зацікавленим виробникам співпрацю. Зараз у Bose є фонд розміром у 50 мільйонів доларів, який повинен привабити потенційних партнерів.