этот материал доступен на русском

Вчені виявили аномальну речовину під найбільшим кратером Місяця

12:31, 11 червня 2019
Наука та IT
995 0
REUTERS

Під найбільшим кратером Місяця знайшли величезну кількість невідомої речовини. Вчені припускають, що це поклади металу від стародавнього астероїда, який врізався в Місяць.

Читайте такожУ NASA придумали, як врятувати зонд InSight, що застряг у ґрунті Марса

Майже рік тому вчені заявили, що на Місяці точно є вода, і вона зберігається в льодовиках на полюсах супутника. Відкриття довело, що плани колонізації Місяця і використанні покладів води на ній для ракетного палива - реальні.

Як пише Phys.org, вчені з Університету Бейлор в Техасі виявили, що під кратером, шириною в 2000 км, знаходиться величезна кількість щільної речовини. Ймовірно, аномалія являє собою поклади металу від астероїда, який давно врізався в Місяць і залишився прямо під кратером.

За допомогою комп'ютерної симуляції фахівці підрахували, що сталь і нікель, які формували ядро астероїда, розсіялися у верхньому шарі мантії Місяця, і зараз являють собою величезний шматок металу, «у п'ять разів більше, ніж острів Гаваї».

Інша теорія вчених з приводу знайденої аномальної речовини свідчить, що під кратером знаходяться щільні оксиди, які затвердевали протягом мільярдів років, з тих пір як поверхня Місяця ще була розплавленою.

Як повідомляв УНІАН, раніше астрономи знайшли загублений модуль "Аполлона-10" в космосі.