Ілюстрація / REUTERS

Соціальна мережа Twitter вирішила змінити свою рекламну політику. Компанія заборонила рекламу від новинних медіакомпаній, підконтрольних державам, мотивуючи своє рішення бажанням «зберегти і захистити відкритий і здоровий діалог» у мережі.

«Ця політика (заборони реклами — ред.) буде застосована до новинних медійним компаніям, які фінансово або редакційно контролюються державою», — йдеться в опублікованому повідомленні компанії, пише Громадське.

Список державних медіа будуть створюватися на основі досліджень окремих громадських організацій (наприклад, «Репортери без кордонів», або ЮНЕСКО) і думок «відомих академічних або громадських лідерів у цій області».

Відео дня

Twitter дає 30 днів на те, щоб державні медіа прибрали свою рекламу з соціальної мережі. Які конкретно ЗМІ і з яких країн вже потрапили у чорний список мережі, у компанії не уточнили.

Читайте такожМем з жабеням Пепе став «обличчям протесту» в Гонконзі (фото)

Водночас, в іншій своїй публікації адміністрація Twitter оголосилапро розкриття скоординованої інформаційної кампанії, спрямованої на «підрив легітимності» протестного руху в Гонконзі. Як вважають у керівництві соцмережі, кампанією керувала влада материкового Китаю.

Twitter заблокований на материковому Китаї, але, як зазначає керівництво соцмережі, записи робилися або через VPN, або з використанням спеціальних внутрішньокитайських IP-адрес, які дозволяють заходити у соцмережу без обмежень.

За підсумками розслідування заблоковані 936 акаунтів, імовірно пов'язаних із кампанією по дискредитації протестного руху в Гонконзі.

Нагадаємо, видання Gizmodo та The Next Web викрили найбільше державне інформаційне агентство Китаю «Xinhua» на покупці реклами у Фейсбуці та Твіттері для пропаганди проти учасників акцій протесту в Гонконзі. Промо-пости спрямовані на іноземних читачів, щоб змінити їхню думку про ситуацію в Особливому адміністративному районі, де вже 11 тижнів вирують акції протесту проти дій уряду.