В Британії виявили, що засіб від комах можна використовувати як дезінфектор / REUTERS

У Великій Британії дослідники виявили, що інсектицид під назвою Citrodiol ефективно вбиває коронавірус, який викликає хворобу COVID-19.

Читайте такожКитай вперше випробує на людях вакцину з комах від коронавірусуПро це пише Newsweek, додаючи, що виробництвом цього засобу від комах займається компанія Citrefine International. Його виготовляють з олії лимонного евкаліпту. Саму олію добувають шляхом штучного повторення й прискорення нормальних процесів у листках дерева. Після цього її перетворюють в p-метан-3,8-діол (ПМД). Ця сполука ефективно вбиває шкідників.

Як виявилося, що вона здатна вбивати коронавірус SARS-CoV-1. Саме він стоїть за спалахом важкого гострого респіраторного синдрому (SARS) в 2004 році. Тож тепер Міністерство оборони Великої Британії вирішило перевірити, як інсектицид подіє на новий коронавірус, який спричинив пандемію.

В квітні Sky News повідомило, що британська армія отримала запаси засобу від комах, який містить Citriodiol. Оскільки він не має шкідливої побічної дії на людей, його розглядали як препарат для захисту солдатів від COVID-19. Тепер Наукова і технологічна лабораторія Міністерства оборони Великої Британії встановила, що засіб справді вбиває коронавірус SARS-CoV-2.

Читайте такожReuters: Потенційної вакцини проти коронавірусу вистачить на 5-10 роківВчені лабораторії використали два експериментальні підходи. Вони перевірили, як вірус буде поводитися при прямому контакті з інсектицидом. А також нанесли засіб від комах на латексну "синтетичну шкіру", а потім заразили її вірусом. В обох експериментах речовина мала антивірусну дію.

Видання зауважує, що британське дослідження має певні недоліки. Наприклад, латексна "шкіра" не може бути репрезентативною поверхнею. Тож на людській шкірі вірус може поводитися по-іншому. Також вчені не перевірили, як змінюється дія речовини на коронавірус з часом.

Вас також можуть зацікавити такі новини: