Київська влада, незважаючи на брак фінансування пріоритетної соціальної сфери, спрямувала значні кошти бюджету міста на розбудову органів місцевого управління, чисельність яких зросла на 439 одиниць (з 2020 у 2006 році до 2459 – у 2008 році), а витрати на утримання збільшились вдвічі.

Як повідомили УНІАН у Головному контрольно-ревізійному управлінні України, про це свідчать результати державного фінансового аудиту виконання бюджету Києва за 2007-2008 роки та перший квартал 2009 року, проведеного на виконання доручення Кабінету міністрів у березні-липні поточного року.

Орієнтовний обсяг коштів на оплату праці тільки додатково введених до місцевого управління штатних одиниць становить щонайменше 12 млн. грн. Однак роботу такого численного управлінського апарату, зазначають в КРУ, навряд чи можна вважати ефективною, адже у 2007 та 2008 роках містом не забезпечено виконання свого головного фінансового плану – бюджету.

Відео дня

Крім того, у структурі Київської міської державної адміністрації, як виявилося під час аудиту, створено ряд управлінь, що дублюють функції регіональних (територіальних) підрозділів центральних органів влади.

Наприклад, у складі КМДА створено та функціонує Головне управління земельних ресурсів. Поряд з ним у столиці функціонує Головне управління Держкомзему у місті Києві - орган, підпорядкований Державному комітету із земельних ресурсів України. На утримання ГУ земельних ресурсів КМДА з міського бюджету виділено 27,5 млн. грн., що майже в 5 разів перевищує витрати Держбюджету на утримання ГУ Держкомзему у місті Києві. І це при тому, що за вказаний період столиця недоотримала мільярди гривень від операцій з земельними ділянками, йдеться у повідомленні.

Значні обсяги бюджетних коштів використовувались неефективно внаслідок необумовленої належним чином необхідності створення того чи іншого підрозділу.

Так, для здійснення матеріально-технічного забезпечення діяльності апарату КМДА створено КП «Госпкомобслуговування», на яке покладено виконання функцій, що фактично дублюють функції Управління справами і виконуються ним на безоплатній основі без додаткових витрат. Крім того, функції Управління представництва Київради в судах практично ті ж самі, що й функції, покладені на Управління взаємодії з судами, правоохоронними органами та органами юстиції КМДА.

Аналогічно, враховуючи, що Київський міський голова і голова Київської державної адміністрації одна і та ж особа (Леонід ЧЕРНОВЕЦЬКИЙ) дублюються функції відділу кадрової роботи секретаріату Київради та управління кадрової роботи Київської міськдержадміністрації.

Протягом 2007-2008 років на утримання 201 штатної одиниці інформаційно-довідкової служби «CALL-центр» та «Центру правової допомоги киянам, які опинились у складних життєвих обставинах», витрачено 12,6 млн. грн. Поряд з цим, функції зазначених служб фактично дублюються Управлінням з питань звернень громадян КМДА та відділами роботи зі зверненнями громадян районних у м. Києві райдержадміністрацій, зазначають у ГоловКРУ.