Аеропорт Харків

 

Про це після відвідування Харківського аеропорту заявив генеральний директор аеропортової групи «Базел Аеро» (Краснодар, Сочі, Анапа, Геленджик) Сергій Лихарьов, повідомляє Інформаційний центр «Україна-2012».

Переймаючи український досвід у харківському аеропорту в день матчу Нідерланди - Німеччина, С.Лихарьов був приємно здивований, насамперед, роботою прикордонної служби. «Час на обслуговування одного пасажира – 25-30 секунд. Це чудово, адже в аеропортах Росії така ж операція займає до 3 хвилин. І нам важко змусити прикордонників працювати швидше. Це реальне прискорення процесу, хоча й розумію, що для цього було зроблено багато попередньої роботи, зокрема введення безвізового режиму», - сказав С.Лихарьов.

Відео дня

Він додав, що приїхав до Харкова аж ніяк не проводити аудит і давати оцінку, а навпаки - вчитися, оскільки вважає, що в плані підготовки до обслуговування масових спортивних заходів аеропорт Харкова в деяких аспектах випереджає Сочі.

Крім відмінної роботи прикордонників, С.Лихарьову також сподобалася взаємодія авіакомпаній, туроператорів і служб аеропорту, які організували роботу автобусних перевезень так, що в терміналі відсутнє масове скупчення людей, навіть при пікових навантаженнях в періоди масових відльотів.

«Через те, що автобуси привозили фанів чітко під виліт «свого» рейсу, не було значних скупчень людей ні в одному з елементів технологічного процесу. Черги на реєстрацію, паспортному контролі не перевищували звичайних показників. Якщо й було скупчення, то лише в залі очікування, і виникало воно через пізнє прибуття екіпажів на рейси, а це вже відповідальність авіакомпаній. Але навіть у цьому випадку кризових ситуацій не виникало», - зазначив керівник «Базэл Аэро».

Він розповів, що багато з того, що побачив у Харкові, збирається запровадити під час обслуговування гостей Олімпіади-2014 в Сочі. «Хотілося б таку ж швидкість роботи прикордонної служби. Український приклад - зразок для нас. Це питання ми однозначно будемо обговорювати з російськими прикордонниками. Поряд із цим ми хотіли б використовувати під час пікових навантажень реверсивну схему на виліт, відпрацьовану в Харкові. Будемо так само, як і в Харкові, домагатися чітко узгоджених дій від авіакомпаній і операторів наземного транспорту, що значно полегшить нашу роботу», - зазначив С.Лихарьов.

Він додав, що хороше враження на нього справила робота волонтерів в аеропорту, причому навіть на таких складних ділянках, як обшук з авіаційної безпеки. «Використання волонтерів на технічних ділянках не вимагає високої кваліфікації, але значно прискорює процес обробки пасажирів - дуже корисно. І ми обов'язково будемо розглядати варіант їх залучення на подібних етапах», - резюмував С.Лихарьов.