Квиток. Фото ye.ua

Державна адміністрація залізничного транспорту («Укрзалізниця») просить пасажирів бути уважними при оформленні іменних проїзних документів, які вводяться з 6 квітня для всіх напрямів (окрім приміських і регіональних поїздів).

Як передає кореспондент УНІАН, про це на брифінгу сказав перший заступник начальника головного пасажирського управління «Укрзалізниці» Ігор Бреус.

За його словами, при оформленні документа припускається не більше трьох помилок.

Відео дня

«У разі помилки у трьох знаках в імені і прізвищі допускається посадка пасажира у поїзд. Інакше квиток доведеться повернути, як недійсний», - сказав І.Бреус.

Він нагадав, що система повернення квитків передбачає повернення повної вартості квитка за 9 годин до відправлення поїзду і лише 10% вартості після відправлення поїзду. «Комісійний збір не повертається», - нагадав І.Бреус.

При цьому він підкреслив, що якщо пасажир наперед не перевірив правильність даних у квитку, це залишиться предметом його особистої відповідальності. «Якщо людина не переконалася у правильності оформлення квитка, не відходячи від каси, то це її особиста відповідальність, і ніхто їй нічим не зобов'язаний. Є існуючий порядок оформлення перевезень, там чітко прописані права і обов'язки пасажирів», - сказав І.Бреус.

При цьому, відповідаючи на запитання УНІАН, І.Бреус підкреслив, що відповідні інструкції видані проїзним бригадам і касирам. «Всі провідники і бригади проінструктовані щодо обігу іменних квитків. А на випадок виникнення конфліктних ситуацій організовано зв'язок з керівниками служб для ухвалення рішень зі спірних питань», - сказав І.Бреус.

При цьому він запевнив, що черг під час придбання квитків або труднощів з посадкою у поїзди не буде. «Істотних змін не передбачається. Система іменних квитків у нас вже використовувалася і особливих труднощів ми не виявляли», - відзначив І.Бреус.

Як повідомляв УНІАН, з 6 квітня «Укрзалізниця» вводить іменні проїзні квитки, окрім напрямків приміських і регіональних потягів. Під час придбання квитка іменні дані вносяться зі слів покупця і в цьому випадку документ, який засвідчує особу пасажира, не потрібний. Разом з тим, під час посадки оригінал документу обов'язковий до пред'явлення.