Фото REUTERS

Керуючись принципами сталого розвитку та відповідального споживання, METRO Україна розширила проект зі збереження навколишнього середовища та допомоги людям, які опинилися в скруті. Спільно з партнерами компанія встановила ще один інноваційний автомат "Япомогабокс" у Києві, який конвертує ПЕТ-пляшки в кошти на благодійність та контейнери для збору одягу в Житомирі й Львові.

Війна не змінила фокусу METRO Україна на свідоме споживання та підтримку суспільства. Тому компанія продовжує реалізовувати соціальні проєкти, метою яких є зменшення екологічного сліду та допомога тим людям, які цього найбільше потребують. Компанія розширила свій проект "Для Людей, заради Планети", в рамках якого відкрила ще один інноваційний автомат "Япомогабокс" у торговельному центрі МЕТRО Почайна (проспект Степана Бандери, 26-В) в Києві та два пункти зі збору одягу в Житомирі (проспект Незалежності, 55-В) і Львові (вулиця Джорджа Вашингтона, 8-Г).

Автомат "Япомогабокс" приймає скручені ПЕТ-пляшки з-під напоїв об’ємом до 2-х літрів, які потім, завдяки підтримці партнерів ініціативи – заготівельної компанії ВТОРМА.UA, відправляться на вторинну переробку. Такий автомат дозволяє здавати на вторинну переробку пластик та водночас допомагати одній з груп реципієнтів – людям похилого віку, дітям чи безпритульним тваринам, а також Збройним Силам України та фандрайзинговій платформі United24.

Відео дня

Компанія METRO Україна виступає в цьому проекті не лише майданчиком для добрих справ, а й перераховує за кожну пляшку, яку здають у автомат, десять копійок – п’ять з яких автоматично йдуть на ЗСУ, а інші п’ять – зараховуються на платформу United24. Таку ж суму в розмірі 10 копійок за пляшку перераховує ВТОРМА.UA на підтримку ЗСУ та платформи United24, а 10 копійок від благодійного фонду "Япомога" можна передати на допомогу малозабезпеченим людям похилого віку, дітям з інвалідністю чи безпритульним тваринам. У сумі вартість однієї пляшки становить 30 копійок. Така опція доступна й у першому автоматі, який компанія встановила у травні 2021 року в ТЦ METRO Позняки у Києві (проспект Петра Григоренка, 43).

Соціальним партнером ініціативи є благодійний фонд "Япомога", з яким METRO Україна співпрацює з травня 2021 року.    

У кінці кожного місяця представники фонду проводять підрахунок зібраних коштів та перераховують їх на реалізацію проєктів для кінцевих реципієнтів допомоги. За час існування "Япомогабокс" зібрано 20 тонн пластику, що перетворився на добрі справи.

Завдяки розширенню проєкту зі збору одягу, взуття та іншого текстилю в Житомирі та Львові, METRO Україна запросила всіх своїх клієнтів і дружніх до довкілля українців приносити чисті речі – одяг, взуття, рушники, постільну білизну, і залишати їх у спеціальних контейнерах біля торговельних центрів.

Соціальні партнери ініціативи – фонди "Відкрите серце" в Житомирі та "Карітас Броди" у Львові відповідають за операційну діяльність проєкту – транспортують речі до своїх осередків, сортують та передають на допомогу тим, хто цього потребує. Ціллю ініціативи є допомога малозабезпеченим багатодітним сім’ям, дітям-сиротам, одиноким батькам, літнім людям та внутрішньо переміщеним українцям.

Пілотний проєкт зі збору одягу компанія розпочала в лютому 2020 року на території торговельного центру METRO Позняки у Києві (проспект Петра Григоренка, 43). У грудні 2021 року нові контейнери для збору одягу відкрилися в Івано-Франківську.

У рамках проєкту вдалося зібрати та передати на благодійність більше 31 т одягу, взуття та текстилю.

"Війна ставить перед бізнесом нові виклики, проте не може позбавити нас тих орієнтирів, які закладені в ДНК нашої компанії. Одним із принципів, якими керується METRO Україна в своїй діяльності, є соціальна відповідальність. Ми розуміємо, що в такі важкі часи кожному важливо гуртуватися та відчувати себе частиною однієї спільної мети, долучаючись до соціально корисних проєктів. Саме для реалізації таких ініціатив METRO Україна продовжує виступати майданчиком та запрошувати всіх своїх клієнтів приносити пластикові пляшки, одяг, взуття та текстиль для допомоги ЗСУ та людям, які найбільше цього потребують.  Відкриття нового автомату для збору пластику та контейнерів для одягу є чудовою нагодою зробити власний внесок у спільну мету – перемогу України. METRO з Україною, для українців!", –  коментує Олена Вдовиченко, директорка METRO Україна.

"Ми щиро раді, що спільно з компанією МЕТRО та нашим партнером "Вторма" змогли організувати збір пластикових пляшок на допомогу ЗСУ та відбудову країни за програмою Юнайтед 24. Наразі ми всі об’єднані єдиною метою – перемогти та відбудувати! І, як казав Макіавеллі: "Ціль виправдовує засоби". Будь-які засоби, навіть сміття, що розкидане на вулицях, смітниках та полігонах країни, ми маємо використати з максимальною вигодою – очистити нашу Україну. Аби ми жили і вільно дихали в своїй державі!", – коментує Руфат Раімов, творець та керівник  "Япомога".  

"МЕТРО Кеш енд Кері Україна" вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі "Бери Вези" у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 17 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" за 2019/2020 фінансовий рік (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.) склав 754 млн. євро. "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: вже протягом 7 років поспіль компанія входить до світового індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 97 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2019/2020 фінансовому році склав 25,6 млрд. євро. Більше інформації: www.metroag.de

Благодійна організація "Япомога" була створена у 2018 році. БО "Япомога" – це перша автоматизована онлайн платформа для обміну бонусів і кешбек на спільну благодійність. За час існування благодійна організація закрила 20 зборів, зібравши понад 200 000 гривень для допомоги літнім людям, безпритульним тваринам та дітям з особливими потребами. Найголовнішим проектом БО "Япомога" став "Япомогабокс", презентація якого була 23 жовтня 2020 року. З того часу у місті Києві стоять вже три "Япомогабокси". З жовтня 2020 по травень 2021 було зібрано 5 тонн пластику та нагодовано понад 1000 безпритульних котів та собак. Більше інформації: https://www.instagram.com/yapomoga/