Аеропорт "Бориспіль" / REUTERS

Якщо хочеться, щоб подорож пройшла без стресу, літак може виявитися не завжди найкращим вибором транспорту.

І це підтверджує саме існування таких компаній, як AirHelp, які приймають скарги пасажирів і допомагають їм добитися компенсації за, приміром, скасований чи затриманий рейс. Щороку компанія складає рейтинг аеропортів, де люди здебільшого почуваються задоволено. При цьому AirHelp опирається на три головних компоненти: пунктуальність вильотів, якість послуг і настрій пасажирів.

Читайте такожВ аеропорту Брюсселя через страйк скасували 150 рейсів

Відео дня

Про це пише німецьке видання Handelsblatt, додаючи, що всього компанія оцінила 141 аеропорт по всьому світі за шкалою від 0 до 10. Цьогорічний список кращий очолив катарський міжнародний аеропорт «Хамад» у Досі, який отримав середню оцінку 8,77. За ним серед найкращих вишикувалися афінський міжнародний аеропорт «Елефтеріос Венізелос (8,69), аеропорт «Ханеда» в Токіо (8,63) і німецький аеропорт «Кельн/Бонн» (8,61).

Київський же Бориспіль теж опинився в рейтингу компанії. Але він фігурує серед лідерів з кінця, тому можна сказати, що український міжнародний аеропорт потрапив до списку найменш популярних серед пасажирів.

Загалом, середній бал «Борисполя» – 6,03. При цьому, пунктуальність рейсів тут оцінили на 4,3 з 10, якість послуг – на 8, а настрій пасажирів – на 4,9. Видання зауважує, що міжнародний аеропорт «Бориспіль» загалом не здається поганим. Але у нього велика проблема з пунктуальністю.

Читайте такожЕкспрес до "Борисполя" хочуть зробити цілодобовим

На додачу, Handelsblatt вважає його «замалим», щоб зустрічати натовпи у таке часто відвідуване місто, як Київ. Тому в «Борисполі» часто доводиться бути терплячим і стояти в довгих чергах, особливо у пізню годину. В цілому ж київський аеропорт опинився на 7 місці серед «найменш популярних».

А очолив антирейтинг міжнародний аеропорт «Кувейт». Його проблема в надто малому розмірі. Термінали розширили, але це все одно виявилося не достатньо, щоб впоратися зі зростанням потоку пасажирів. Симпатії пасажирів тут також обвалює WiFi, який майже ніколи не працює, і проблеми з пунктуальністю рейсів.