этот материал доступен на русском

У Латвії заборонили мовлення семи пропагандистських телеканалів РФ: у Москві відреагували

07:28, 01 липня 2020
Світ
1079 0
Ілюстрація / REUTERS

Національна рада з електронних ЗМІ Латвії напередодні заборонила мовлення в країні семи телеканалів російської групи RT, фінансованої російською державою.

Як повідомило "Радіо Свобода", таке рішення в раді пояснили тим, що ці телеканали – "під контролем і одноосібним наглядом російського пропагандиста" Дмитра Кисєльова, який перебуває під санкціями Євросоюзу.

Уточнюється, що регулятор заборонив трансляцію телеканалів RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV. Вони, за даними спецслужб Латвії, є найбільш впливовими каналами кремлівської пропаганди на Заході.

Читайте такожУ Латвії можуть зменшити частку російськомовних програм на телебаченні до 20%

"Для таких програм немає місця ані в Латвії, ні в Євросоюзі", – сказав голова латвійської Нацради Івар Аболиньш і закликав інші країни ЄС також заборонити мовлення RT на своїй території.

У пресслужбі RT заявили, що спецслужби і Нацрада Латвії "нарешті зможуть захистити все арабомовне та іспаномовне населення країни від "нійбільш впливового російського пропагандистського каналу – RT".

Сам Дмитро Кисєльов в коментарі російському агентству "РИА Новости" заявив про "русофобію" латвійської влади. Він також додав, що підґрунтя для заборони не має "жодного юридичного сенсу".

"Тому Латвія повинна негайно повернути мовлення RT в ефір і вибачитися перед нашими колегами", – заявив він.

Як повідомляв УНІАН, у латвійському Сеймі схвалили закон на випадок вторгнення до країни "зелених чоловічків".

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter