Екіпажі вертольота Мі-8 відновлювали техніку пілотування вночі, виконували польоти на майданчик обмежених розмірів поза межами аеродрому та з режиму висіння, відпрацьовували алгоритм дій з проведення рятувальних операцій. Визначений льотний склад авіаційних ланок загону, відповідно до курсу бойової підготовки, виконував польоти по встановленому маршруту вночі.
Зі слів командира загону військового льотчика I класу полковника Петра Пліса, кожен льотчик для підтримання належного фахового вишколу залучається до тренувальних польотів вночі. Це передбачено і відповідними керівними документами.
— Різноплановість польотних завдань, які впродовж зміни відпрацьовував льотно-підйомний склад загону, спеціалісти наземних служб, позитивно позначаться на професіоналізмі кожного, — зазначив полковник Петро Пліс. — Фахові навики, особливо в екстремальних ситуаціях, відіграють ключову роль. Насамперед це стосується льотного складу, який постійно несе чергування в режимі «SAR STAND BY», і в разі надходження сигналу за лічені хвилини піднімається в небо та проводить пошуково-рятувальну операцію. Відлік часу, коли мова йде про життя людини, подекуди ведеться на секунди, — додав він.
Впродовж льотної зміни було виконано 18 польотів. Льотчики авіаційних ланок загону, відповідно до програм підготовки, відпрацювали низку польотних завдань. Зокрема, молоді командири екіпажів продовжили льотну програму згідно з курсом льотної підготовки.
Підбиваючи підсумки льотної зміни, командир загону полковник Петро Пліс відзначив чітку організацію польотів та належне їх всебічне забезпечення.
— Усі польотні завдання, які стояли перед льотним складом, виконані. Екіпажі, техніки, інженери працювали з максимальною віддачею — злагоджено та впевнено, — додав полковник Петро Пліс.