
Весь світ божеволіє через нову популярну іграшку - колекційну іграшку Labubu, натхненну скандинавським фольклором. Ці зубасті та пухнасті фігурки зазвичай продають у "сліпих коробках" виробника Pop Mart розміром із долоню, однак купити їх - ціле випробування, пише CNN.
Labubu та інші персонажі із серії "The Monsters" - творіння художника Кесінга Лунга, який народився з Гонконгу і виріс у Нідерландах. З моменту їхньої появи у 2015 році іграшки здобули вірну армію шанувальників. Однак популярність Labubu різко зросла за останній рік, багато в чому завдяки підтримці знаменитостей.
Нова колекція під назвою "Big Into Energy" охоплює шість вінілових м'яких кулонів (і одну "секретну" фігурку), що уособлюють такі "емоції", як кохання, надія і щастя - кожна в нових колірних рішеннях.
Ціна на нові Labubu варіюється від 13 до 16 доларів (близько 480-590 гривень) у різних країнах Азії, у Європі та Америці ціни стартують уже від 27 доларів. Незабаром після виходу деякі кулони вже перепродаються на американській платформі StockX за 90 доларів і більше.
Шанувальники часто прикріплюють м'які іграшки Labubu до одягу або сумок - їх навіть бачили на Тижні моди в Парижі. Фігурки також приносять на фанатські зустрічі або перепродують на онлайн-платформах. Колекціонери вважають, що ці іграшки - не просто милі звірятка, це нова інвестиція.
Інші цікаві новини
Раніше УНІАН повідомляв, що є список товарів, які рекламують на кожному кроці, але купувати їх не варто. Аби не викидати гроші на вітер, гарненько подумайте, перш ніж піддаватися на різнокаліберні маркетингові ходи, які так і ваблять вас придбати.
Крім того, було названо неймовірне європейське місто, про яке не відають туристи. Завдяки добре збереженій мистецькій та культурній спадщині Пастрана офіційно визнана об'єктом національної спадщини.