Ілюстрація REUTERS

НАК "Нафтогаз України" починає інформаційно-рекламну кампанію, щоб розширити свою присутність на ринку побутових споживачів природного газу, йдеться в повідомленні компанії.

Читайте такожАМКУ почав розслідування проти "Нафтогазу" за завищення цін на газ для населення

"Готуючись до вільної конкуренції на споживчому ринку, "Нафтогаз" впроваджує пілотні проекти з управління клієнтським досвідом та підвищення якості обслуговування для побутових споживачів. Компанія розробляє нові продукти для населення, а також малого і середнього бізнесу. У січні цього року група запустила нову онлайн-платформу для обслуговування клієнтів gas.ua", - відзначили в компанії.

Відео дня

У НАК підкреслили, що співпрацюють з регулятором ринку щодо спрощення процедури зміни постачальника газу для побутових споживачів.

За інформацією компанії, зараз частка групи "Нафтогаз" в сегменті поставок газу побутовим споживачам становить близько 2%. При цьому компанія багато років забезпечує наявність обсягів газу, необхідних для потреб побутових споживачів, які користуються газом в Україні, хоча й не поставляє газ безпосередньо більшості з них.

Очікується, що лібералізація ринку газу для всіх категорій споживачів відбудеться в травні поточного року, коли завершиться дія режиму спеціальних зобов'язань з продажу газу населенню та будуть усунені обмеження для побутових споживачів щодо зміни постачальника природного газу.

"Мета стартувала рекламно-інформаційної кампанії - сприяти створенню сприйняття "Нафтогазу" як відповідального гравця ринку, який здатний забезпечити тепло в оселях українців, попри критичні ризики та загрози", - сказано в повідомленні.

Довідка УНІАН. НАК "Нафтогаз України" - найбільша державна вертикально інтегрована нафтогазова компанія України, підприємства якої видобувають близько 90% газу і нафти в країні. НАК займається розробкою родовищ, видобутком нафти та газу, а також реалізацією нафтопродуктів через власну мережу АЗС.