этот материал доступен на русском

У Нацбанку з'явиться підрозділ із захисту прав клієнтів банків

11:07, 12 червня 2019
Фінанси
200 0
Нацбанк створює підрозділ захисту прав споживачів фінпослуг / фото УНІАН

Про це заявив голова НБУ Яків Смолій, виступаючи на форумі фінансової інклюзії.

Він зазначив, що Нацбанк розраховував на посилення захисту споживачів фінансових послуг в Україні на законодавчому рівні, але парламент вирішив інакше.

Читайте такожКартки, гроші, телефон. Як захиститися від шахрайства з кредитками

"Однак це не привід залишати людей наодинці з їхніми проблемами з банками та небанківськими фінустановами. Сьогодні з великим задоволенням повідомляю: Національний банк бере на себе відповідальність за захист прав споживачів фінансових послуг і створює спеціальний підрозділ, який буде займатися цими питаннями", - заявив Смолій.

За його словами, як і раніше, Нацбанк буде розглядати звернення громадян, але ланцюжок "скарга - реакція - зміни в нормативні акти" стане коротшим, що дозволить скоротити кількість непорозумінь між банками та їх клієнтами.

Також глава НБУ повідомив, що регулятор взяв на себе лідерство і розробив бачення майбутньої стратегії фінансової грамотності, щоб підготувати молодь до життя в реальному світі, сповненому викликів і швидких змін.

Раніше УНІАН повідомляв, що Національний банк України планує зобов'язати банки повертати на вимогу клієнтів списані шахраями кошти з платіжних карт не пізніше наступного робочого дня.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter