Клієнт звинуватив "Ощадбанк" у шахрайстві / фото УНІАН

Клієнт "Ощадбанку" з міста Біла Церква (Київська область) заявив, що фінустанова нібито обкрадає мертвих.

Про це він написав у відгуку на сайті "Мінфін".

За словами клієнта, в 2019 році в нього помер батько. Упродовж кількох місяців родичі звернулися до нотаріуса з заявою про прийняття спадщини, подавши запит до "Ощадбанку". Нотаріус запитувала про наявність у померлого рахунків і коштів. У фінустанові назвали суму, яка була в нього на рахунку.

Відео дня

"Поки оформлялася спадщина, отримав свідоцтво про наявність коштів, які належали померлому і підтверджені довідкою "Ощадбанку", прийшов до відділення означеного банку отримати спадщину, але коштів вже не було, "Ощадбанк" вкрав означені кошти у померлого клієнта, стягуючи по 100 гривень за обслуговування неактивного рахунку клієнта, а як він міг ним користуватися коли помер??? А спадкоємці оформляли спадщину за законом", - написав користувач.

Читайте такожВ Україні спрогнозували закриття банківських відділень: що буде замість них

Обурений клієнт заявив, що вважає такі дії шахрайськими, оскільки на момент повідомлення "Ощадом" нотаріуса кошти ще були на рахунку.

"Тому можна тільки уявити скільки коштів отримує державний "Ощадбанк" за обслуговування неактивних рахунків не тільки живих, але і мертвих клієнтів…", - резюмував він.

У відповідь представник банку не став заперечувати списання коштів з рахунку померлого, пояснивши, чому так відбувається.

"Комісія за обслуговування неактивного рахунку передбачена тарифами банку і починає списуватись лише якщо протягом року по рахунку не було жодного зарахування або списання коштів. Рахунок продовжує обслуговуватись за діючим умовами обслуговування до його закриття власником рахунку, або, у разі смерті останнього, його спадкоємцем", - пояснили в "Ощадбанку".

Вас також можуть зацікавити інші новини: