"Ощадбанк" нав'язував пенсіонерці нову картку / фото УНІАН

В Україні знову поскаржилися на "Ощадбанк" - мешканка Черкас обурилася умовами обслуговування в державному банку, розповівши про інцидент, що стався з її матір'ю-пенсіонеркою.

Про це йдеться в її відгуку на сайті "Мінфін". Неприємна ситуація трапилася в місті Черкаси у відділенні на вулиці Вернигори, 2. Там банкомат "Ощадбанку" проковтнув" пенсійну картку жінки.

"Співробітники навідріз відмовилися роз’яснити, що в таких випадках робити, але конкретно і наполегливо заставляли відкривати нову карту, платити 40 гривень за відкриття і чекати 14 робочих днів", - йдеться у повідомленні.

Потерпіла розповіла співробітникам "Ощаду", що вона приїхала з області й днями лягає в онколікарню, тому потребує грошей. У відповідь ті сказали, що вона може зняти свою ж пенсію з комісією.

"Питання до співробітників - чому належним чином літній людині не сказати, що карту ж свою вона може забрати, коли інкасатори відкриють банкомат. Навіщо відкривати пенсійну НОВУ карту???", - обурюється автор повідомлення.

Читайте такожСтало відомо, коли "Ощадбанк" можуть приватизуватиУ відповідь представник "Ощадбанку" перепросив за цю ситуацію й підтвердив, що клієнт у такому випадку дійсно має право обрати один з двох варіантів. Зокрема, він може почекати результату інкасації або замовити перевипуск картки й упродовж трьох днів забрати кошти в касі банку без комісії, а згодом і нову картку. "Обидва варіанти мають право на існування", - уточнив співробітник банку й попросив клієнтку написати в приватні повідомлення контактні дані для з'ясування мотивів некоректної повідінки співробітників черкаського відділення "Ощаду".

скріншот

Як повідомляв УНІАН, раніше житель столиці розповів про нелегальну схему, яку виявив при оформленні "Картки киянина" у відділенні "Ощадбанку".

"Державний ощадний банк України" ("Ощадбанк") зареєстрований Національним банком України 31 грудня 1991 року. 100% акцій банку належать державі.