Революція у молочній промисловості: 'Люстдорф' впроваджує перше в Україні мікрофільтроване молоко

Наприкінці минулого року компанія "Люстдорф" презентувала новинку — перше в Україні мікрофільтроване молоко. Нещодавно компанія провела опитування серед своїх споживачів — головних молочних сомельє, щоб дізнатись їхню думку про новий продукт.

Розповідаємо що думають про мікрофільтроване пастеризоване молоко ТМ "Селянське" українці, та які його переваги.

Що таке мікрофільтроване молоко?

Відео дня

Мікрофільтроване молоко ― це молоко, очищене за допомогою технології мікрофільтрації. Інноваційна технологія мікрофільтрації молока полягає в тому, що молочну сировину очищують за допомогою сучасних керамічних мембран. Такий метод дає змогу видалити до 99,9% бактерій і їхніх спор та застосувати для подальшої обробки "лагідну" пастеризацію (за температури 72-75°С). Це забезпечує довший термін зберігання (21 добу) і зберігає природний смак молока.

Простими словами ― ми отримали чисте та смачне молоко.

Сучасна технологія, яку використовує ТМ "Селянське", є провідною у світі та допомагає досягнути  чистоти молока зовсім не зашкодивши йому — вона не має аналогів в Україні серед інших виробників. Тож, компанія ще у 2021 році інвестувала понад 1 млн євро на її запровадження та створення інноваційного, якісного молока для своїх улюблених клієнтів. Це сучасний стандарт якості молока, впровадженням якого виробник дуже пишається та дуже хоче завоювали любов та довіру у споживачів, адже заради здоров’я майбутніх поколінь українців впроваджуються всі інновації.

Чому мікрофільтроване — топ?

Молоко перед пастеризацією очищують сучасними керамічними мембранами, що видаляють з нього 99,9% бактерій та спор.

Мікрофільтрація та лагідна пастеризація дає можливість подовжити термін зберігання молока до 21 доби в холодильнику.

Вибір жирності. Мікрофільтроване пастеризоване молоко ТМ "Селянське" є у 2 варіантах ― 2,5% і незбиране (з природною жирністю).

Що думають про новинку покупці?

Для компанії важливо отримати реальні відгуки від людей, для яких була створена новинка — незламних українців. Тож виробник провів відкрите опитування у своїх соцмережах серед покупців, які вже спробували мікрофільтроване.

Допис зібрав понад 2 тисяч позитивних коментарів, наводимо деякі з них:

"Дуже приємний смак — натуральний і домашній, немов спогади з дитинства у бабусі в селі" (с) Інна, Тернопіль;

"Відмінне та дуже смачне молоко, яке вже полюбилось всій родині. Смак дитинства!" (с) Анастасія, Житомир;

"Мені дуже сподобалось. Важливо, що знаходите можливості вводити нові технології в цей час" (с) Діма, Київ.

У "Люстдорф" зазначають, що будуть й надалі невпинно працювати на розвиток України та використовувати світовий досвід, щоб попри все наша країна залишалась сучасною й прогресивною, а українці — отримували лише найкраще та найкорисніше, адже ми того варті!