Сплатити за доставку можна буде онлайн / фото Александр Синица

Національний поштовий оператор - компанія "Укрпошта" з 1 лютого дозволила своїм клієнтам сплачувати вартість доставки посилок онлайн в "Особистому кабінеті" на офіційному сайті.

Як повідомила прес-служба компанії, ця послуга стане корисною насамперед тим, хто за раз відправляє кілька посилок. Там уточнили, що таким клієнтам після оформлення відправлення та онлайн-сплати за нього доведеться лише віднести посилки до відділення і вказати штрихкодовий номер.

"Для клієнтів, що оформлюють відправлення онлайн у особистому кабінеті або за допомогою АРІ, також діє знижка 5% на внутрішні відправлення і 3-15% на міжнародні", - йдеться у повідомленні.

Відео дня

Нова послуга діє на внутрішні ("Стандарт", "Експрес") та міжнародні ("Дрібний пакет рекомендований", "Посилка", "EMS") відправлення.

Оплата за такі відправлення стягуватиметься у два етапи:

  • на картковому рахунку клієнта блокується вартість пересилання відправлення при оформленні в "Особистому кабінеті";
  • у відділенні під час передачі посилки до пересилання адресатові, здійснюється списання з карткового рахунку клієнта "Особистого кабінету" уточненої вартості пересилання відправлень. Після цього в "Особистому кабінеті" статус "попередня оплата" зміниться на "оплачено".

Далеко не всі українці оцінили позитивну новину від "Укрпошти". У коментарях до відповідного допису гендиректора компанії Ігоря Смілянського у Facebook користувачі почали масово скаржитися на рівень надання послуг:

Читайте такожКабмін дав добро на призначення керівника "Укрпошти" поза конкурсом

  • "А ще б той кабінет не глючив.....А ще б відділення мали бодай один комп'ютер, бодай хоч у цьому відділенні наприклад 31332";
  • "Відучора не можу створити міжнародні відправлення в особистому кабінеті";
  • "Діджиталізація - це добре, але коли приходиш до відділення, стоїш у черзі по півгодини, при коронавірусі, де меблі 70-х років, а на голову сиплеться пліснява від протікань покрівлі, якось усе передове меркне";
  • "Дуже незручно, коли створюю міжнародну посилку в кабінеті. А у відділенні кажуть, що треба роздрукувати. Там не друкують посилки, тільки дрібні конверти якщо що";
  • "Дуже важко сприймати "діджиталізацію" в УкрПошті, коли в твоєму рідному селі продовжують вибивати чеки і передавати в район".

Як повідомляв УНІАН, раніше "Укрпошта" запустила нову послугу з доставки документів.

Довідка УНІАН. "Укрпошта" – національний поштовий оператор, що має найбільшу мережу в Україні - понад 11 тис.відділень. Генеральним директором компанії є Ігор Смілянський. Кабінет міністрів схвалив кандидатуру Ігоря Смілянського на посаду генерального директора "Укрпошти" у квітні 2016 року, з 1 липня 2016 року він вступив на посаду.