Пікап вийшов приблизно на 200 кілограмів легше товарного кросовера / фото BMW

Компанія BMW представила експериментальну версію моделі X7, яку переробили з великого кросовера на пікап.

Читайте такожНовий Jaguar XJ вирішили зробити електрокаром

Про це повідомляє РБК.

Відео дня

"Прем'єра новинки відбулася в рамках фестивалю Motorrad Days в німецькому Гарміш-Партенкірхені, організованого мотоциклетним підрозділом баварської марки", - йдеться в повідомленні.

Зазначається, що на створення прототипу знадобилося близько 10 місяців. Таким чином, розробка концепт-кара почалася ще до офіційної прем'єри серійного кросовера X7, який дебютував в жовтні 2018 року.

На створення прототипу пішло близько 10 місяців / фото BMW

Пікап вийшов на 10 см довше стандартної моделі, а довжина його навантажувальної площадки становить 1,4 і 2,0 метра з закритим і відкритим бортом відповідно. У конструкції автомобіля використовували композитні матеріали, з яких, зокрема, виконали верх, задні двері та кришку вантажної платформи. Завдяки цьому пікап вийшов приблизно на 200 кілограмів легше товарного кросовера.

У кузов експериментального автомобіля розробники помістили позашляховий мотоцикл BMW F 850 GS з унікальними колісними дисками, виконаними з дерева тика.

Кросовер здатний прискорюватися до "сотні" за 5,4 секунди / фото BMW

Що стосується стандартного кросовера BMW X7, то на даний момент доступно три модифікації моделі. Базовий варіант оснащується трилітровим дизельним двигуном потужністю 249 кінських сил. Бензинова гамма представлена агрегатом такого ж робочого об'єму, який видає 340 сил. Всі мотори працюють в парі з восьмиступінчастим "автоматом" і системою повного приводу на основі багатодискової муфти на передній осі.

Нарешті, топова версія оснащена дизельним мотором об'ємом три літри з чотирма турбінами, що розвиває 400 кінських сил. Такий кросовер здатний прискорюватися до першої "сотні" за 5,4 секунди, а його максимальна швидкість обмежена 250 кілометрів на годину.

фото BMW