Відстань між новими станціями метро збільшено до 3 кілометрів / фото УНІАН

З 1 вересня в Україні набрали чинності нові зміни в державні будівельні норми, згідно з якими максимальну відстань при проектуванні нових станцій метро збільшено з двох до трьох кілометрів, тоді як мінімальна відстань залишилася незмінною - 900 метрів.

Читайте такожСтоличне метро почало відмовлятися від жетонів (відео)

Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці в мережі Facebook.

Відео дня

"Щоб відповідати сучасним потребам жителів мегаполісу, транспортна інфраструктура повинна бути зручна і комфортна. Саме тому Міністерством було прийнято рішення про збільшення максимальної відстані між станціями метро з 2 до 3 кілометрів, тоді як мінімальна відстань залишилася незмінною - 900 метрів. Норма стосується лише нового будівництва", - написав Парцхаладзе.

За його словами, згідно з новим державним будівельним нормам, якщо відстань становить понад 2 кілометри, то необхідно передбачати аварійний вихід на поверхню, обладнаний тамбур-шлюзом, а у разі неможливості організації аварійного виходу - необхідно передбачати евакуаційні виходи, розташовані в середній третині між цими станціями.

Також він повідомив, що всі лінії метрополітену, серед них окремі станції, мають проектуватися лише на основі діючих генеральних планів, детальних планів території, обов'язково враховуючи генеральні комплексні транспортні схеми міста, існуючу мережу метрополітену та інженерно-транспортну інфраструктуру.

"Відстань між станціями вважається від платформи до платформи... Напрям ліній метро, місця розташування станцій та пересадочних вузлів між ними визначаються на стадії розробки техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) і враховують перспективну пропускну здатність ліній метро", - зазначив заступник міністра.

Як повідомляв УНІАН, з 1 вересня поточного року в Україні набрали чинності нові зміни в державні будівельні норми щодо проектування доріг загального користування, які покликані підвищити рівень безпеки на дорогах.

Довідка УНІАН. Київський метрополітен має три діючі лінії, сумарна експлуатаційна довжина яких становить близько 69 кілометрів. До послуг пасажирів 52 станції з трьома пересадочними вузлами.

Державні будівельні норми (ДБН) - обов'язкові до виконання нормативні акти, які використовуються при проектуванні нових і реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів у відповідності з їх призначенням.