Державна адміністрація залізничного транспорту "Укрзалізниця" має намір обладнати станції, розташовані уздовж електрифікованого національного швидкісного транспортного коридору, спеціальними платформами, які дозволять гарантувати пассажирам, які чекають поїзда, безпеку і сервіс.

Як сказано у повідомленні "Укрзалізниці", переданому УНІАН, зокрема, нові спеціальні платформи для очікування потягів вводять на Південній залізниці на ділянках, де проводиться електрифікація і які формують національний коридор швидкісного руху.

"Генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир КОЗАК рекомендував такі платформи для облаштування усіх зупинних пунктів національного транспортного швидкісного коридору", - повідомляє прес-служба відомства.

Відео дня

Нові платформи, зокрема, передбачають спеціальні павільйони, які дозволяють пасажирам сховатися від негоди і захищають від потужних потоків повітря, які створює поїзд, проходячи зі швидкістю понад 140 км/год.

Також такі платформи обладнані сучасними системами супутникової навігації, які дозволяють заздалегідь повідомляти людей про проходження швидкісного потягу.

Крім того, на усьому швидкісному напрямі, який електрифікують, Полтава - Красноград - Лозова уперше в Україні буде побудований єдиний технологічний мікропроцесорний комплекс, котрий включає централізацію стрілок і сигналів на станціях автоблокування з тональними рейковими ланцюгами на перегонах і диспетчерську централізацію, а також - будуть модернізовано 12 переїздів в місцях перетину залізничних шляхів з автомобільними дорогами.

Як повідомляв УНІАН, ділянку Полтава - Красноград - Лозова протяжністю 176 км планують електрифікувати до березня 2012 року.

Довідка УНІАН. Програма електрифікації залізниць України на 2012-2016 роки вартістю більше 17 млрд. грн. була прийнята у 2011 році. Вона передбачає електрифікацію 1562 км залізничних колій.

На сьогодні в Україні електрифіковано 45,5% загальної експлуатаційної протяжності залізниць, частка електротяги в загальному вантажообігу складає 89,7%.