В Укравтодорі відновили автоматичну фіксацію порушень габаритно-вагових норм

В Україні відновлено роботу комплексів автоматичної фіксації порушень габаритно-вагових норм. Перший тиждень WIM-системи працювали у тестовому режимі: штрафи на порушників не накладалися. З 23 травня за перевищення максимально дозволених параметрів накладається штраф згідно з чинним законодавством.

Про це повідомив начальник Управління експлуатаційного утримання та безпеки автомобільних доріг Олег Федоренко під час круглого столу "Безпека на транспорті в умовах воєнного стану".

"Перевантажений транспортний засіб, як відомо, є некерованим, його гальмівна система добре не працює, тому ризик спричинити ДТП збільшується", - зауважив Федоренко.

Відео дня

Федоренко також зазначив, що Укравтодор з перших днів деокупації низки областей почав розчищати дороги від наслідків боїв та влаштовувати тимчасові переправи.

За його словами, це дало змогу суттєво зменшити перепробіг, і, як наслідок, вчасно доставити першочергові гуманітарні вантажі, а водіям менше стояти у заторах.

Наразі у відомстві відновлюють заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху: поновлення розмітки, дорожніх знаків, але через російську агресію роботи цього року будуть проведені у меншому обсязі.

В Укравтодорі відновили автоматичну фіксацію порушень габаритно-вагових норм

В той же час, на об’єктах будівництва та капітального ремонту, які заморожені, вживають заходи з належної організації руху.

Нагадаємо, як раніше повідомив перший заступник голови Укравтодору Адрій Івко, у відомстві планують вдосконалити під'їзні шляхи до контрольно-пропускних пунктів шляхом влаштування майданчиків для відстою автотранспорту.