Деякі люди сплять менше завдяки мутаціям / samorozvytok.info

Щоб зберігати міцне здоров'я, потрібно добре спати. Хороший відпочинок може запобігти запаленням, нападам тривоги і виникненню хвороб на зразок синдрому Альцгеймера чи раку. Але чому деяким людям вдається спати надзвичайно мало без шкоди для здоров'я? Вчені зі США, здається, знайшли відповідь на це запитання.

Як пише Focus, біолог з Каліфорнійського університету Юінь-Ху Фу отримав в 2009 році безліч листів. В них багато людей стверджували, що сплять лише кілька годин і все одно почуваються здоровими й енергійними. Разом зі своєю нареченою Луїс Птачек дослідник раніше виявив генетичну мутацію, яка може бути відповідальною за значне скорочення потреби у сні.

Читайте такожНазвано фрукт, який допомагає швидко заснути

Після отриманих листів пара науковців почала нове дослідження, щоб зрозуміти, чому одні люди можуть спати менше, ніж інші. В ньому вони взяли зразки крові у двох добровольців: батька і сина, які стверджували, що можуть спати менше шести годин на добу і добре при цьому почуватися. В результатах вчені вказали, що виявили нову генетичну мутацію, яка допомагає краще зрозуміти, як людське тіло регулює потребу у сні. Тож тепер відомо про дві мутації, пов'язані з процесом відпочинку. Однак, дослідники допускають, що можуть існувати й інші.

"Ми не знаємо напевне, як різні гени співпрацюють в процесі регуляції сну", - сказав Фу.

Однак, за його словами, кожне нове відкриття допомагає краще зрозуміти те, як все працює. Щоб перевірити, чи виявлені гени дійсно впливають на потребу у сні, вчені виростили лабораторних мишей, прищепивши їм знайдені мутації. Як виявилося, ці гризуни дійсно спали менше, ніж інші. Більше того, їхня пам'ять суттєво покращилася. Мишей піддавали електричним розрядам у спеціальному резервуарі.