Кличко: Роботи з будівництва метро на Виноградар тривають за графіком / kiev.klichko.org

"Ми знаходимося на будівельному майданчику поряд з майбутньою станцією “Мостицька”. Роботи тривають за графіком, і наше завдання в 2021 році відкрити дві нових станції на Виноградар – “Мостицьку” та “Проспект Правди, - сказав Кличко. - Метро на Виноградар є одним із наших пріоритетних інфраструктурних проектів. Мешканці Виноградаря чекають на цю подію вже давно", - додав він. 

За словами міського голови, будівництво тунелю між станціями “Сирець” і “Мостицькою” здійснюватиметься закритим способом - під землею. А між “Мостицькою” та “Проспектом Правди” - відкритим. Тунель на глибині 18 метрів буде двоярусним, на  відміну від усіх інших станцій метрополітену. Така конструкція пов’язана з особливостями інфраструктури району.

За словами головного інженера проекту будівництва метро на Виноградар Євгена Шатайкіна, щит для будівництва тунелю між станціями "Сирець" та "Мостицька" знаходиться на виробничій базі "Київметробуду", на початку осені розпочнеться його монтаж на будівельному майданчику. Сьогодні на майданчику відбувають підготовчі будівельні роботи.

Відео дня

"До кінця року розпочнуться роботи з влаштування перегінного тунелю між станціями "Мостицька" та "Сирець", - зауважив Шатайкін.

Довжина цієї ділянки - 1,3 км. Діаметр щита - 6 метрів. 

Планується, що пасажиропотік на нових станціях сягне 34 тис. пасажирів на годину. Загальна кошторисна вартість будівництва двох станцій - понад 6 млрд грн. Довжина ділянки метро для двох нових станцій – 3,7 кілометрів.