Астероїди колись були планетами / Hi-news.ru

Дослідники Університету Флориди виявили, що тисячі космічних каменів, які рухаються по орбіті навколо Сонця, виникли в результаті розпаду чи знищення стародавніх невеликих планет, які існували в нашій сонячній системі чотири мільярди років тому.

Про це пише Daily Star, зауважуючи, що це вдалося визначити завдяки дослідженню метеоритів, які час від часу падають за Землю. Вони, у свою чергу, - уламки астероїдів, які відкололися дуже давно. Вчені помітили, що їхня природа відрізняється від тієї, яка повинна була б бути характерною для невеликих космічних тіл. Дослідники зауважують, що нове відкриття може бути корисним у розуміння загроз з боку космічних каменів, які падають на Землю.

«Ці чималі об’єкти рухаються в напрямку Землі, тому, звісно, ми дуже стривожені тим, як багато їх і з яких матеріалів вони сформовані», - сказав астроном-теоретик Стенлі Дермотт.