Корпорація Microsoft тестує власну соціальну мережу, що має назву Socl. Як стало відомо виданню The Verge, зовні сервіс мало чим відрізняється від інших популярних соцмереж. Як в Google + і Facebook, інтерфейс Socl розділений на три колонки: у лівій розташована основна навігація, у правій — соціальні функції, а посередині — новинний потік.

The Verge зазначає, що в «традиційне» поле у ​​верхній частині сторінки можна вводити не тільки оновлений статус, але й пошукові запити — в останньому випадку знайдені Bing результати зможуть прокоментувати друзі. У Socl також присутній відеочат, де, як і в «ВідеоЗустрічах» Google +, можна спілкуватися з кількома користувачами одночасно.

На відміну від Facebook і Google +, у Socl не можна створювати групи або списки, що складаються з певних друзів. Це означає, що «пошукові» статусні повідомлення буде видно всім користувачам. Сайт майже цілком побудований на HTML5, плагіни Flash і Silverlight не використовуються. Інші подробиці про нову соцмережу не повідомляються. Чи планує Microsoft відкривати Socl для широкої аудиторії, поки невідомо.

Відео дня

Про те, що Microsoft готує власний соціальний проект, стало відомо в липні, коли за адресою socl.com став доступний стартовий екран Tulalip (від цієї назви, ймовірно, в результаті вирішили відмовитися). Посилань на реєстрацію в соцмережі не було — користувачам пропонувалося авторизуватися через Facebook або Twitter.

Проте, незабаром весь вміст сайту було замінено словами: «Дякуємо, що зайшли. Socl.com — це внутрішній проект команди Microsoft Research, який був опублікований в Інтернеті помилково. Ми не хотіли, чесно».

Дзеркало тижня