Клієнту роз'яснили деталі інформування про доставку / Фото: 24 канал

Клієнтам "Нової пошти" варто приходити на відділення за деякий час після отримання повідомлення про прибуття посилки, оскільки одразу її забрати можна не завжди.

На це звернув увагу один з клієнтів компанії.

"Нова ідіотська фішка від Нової пошти: приходьте через 1-2 години після отримання смс, що посилку можна забрати. Навіщо взагалі робити смс розсилку, якщо ви не готові її видати?", - обурився він на своїй сторінці у Facebook.

Відео дня

На пост відреагував представник "Нової пошти", підтвердивши наявність проблеми. Як написав співробітник компанії, повідомлення надходять за 15 хвилин до прибуття вантажу в конкретну геозону.

Читайте також"Хто розкриває пакети?": клієнтка звинуватила "Нову пошту" в крадіжці, їй відповіли

"Зазвичай цього часу достатньо для розвантаження авто. Затримка дійсно може виникнути, якщо у відділенні колеги не встигнуть розвантажити авто або водій затримається у дорозі до відділення. Однак, про проблему знаємо та доопрацьовуємо технологію інформування, аби уникнути таких випадків. Згодні з Вами, дві години - значний проміжок часу, подібного часу очікування не має бути", - йдеться у повідомленні.

Клієнта також попросили надати номер відправлення, щоб розібратися в деталях ситуації.

Вас також можуть зацікавити новини: