
Бренду дитячого одягу KRAKO виповнюється 3 роки, і свою нову колекцію весна-літо 2025 команда вирішила представити по-особливому – за допомогою AI-технологій. Уперше в Україні дитячий одяг демонструється не через традиційну фотосесію, а через штучно згенероване відео, в якому малюк впевнено крокує подіумом, посеред великого міста, робить незвичні казкові рухи.
Це новий візуальний стиль, у якому дитина в одязі KRAKO опиняється в різних ситуаціях дорослого життя. Кожен образ колекції показано у русі, ніби дитина – головна зірка модного шоу на подіумі або на вулицях майбутнього.
"Три роки тому ми мріяли створювати чесний, красивий і зручний дитячий одяг. Сьогодні ми святкуємо день народження KRAKO сміливо – з AI-презентацією, яка поєднує технології, стиль і настрій. Цей формат – про рух, про амбіції, про майбутнє", – ділиться співзасновницябренду Марина Колєснікова.
"Ми дуже хотіли показати нашим клієнтам, які ми трендові, і як гарно ми можемо презентувати наш одяг у вдалому поєднанні класичних фотосесій і можливостей штучного інтелекту. Як можна передати емоцію і зручність наших новинок очима на грані чогось казкового. І я дуже сподіваюся, що нам це вдалося", – говорить Ірина Краснокутська, співзасновниця бренду.
У KRAKO зазначають, що вибір штучного інтелекту як інструменту для презентації – це не тільки спосіб виділитися, а й бажання мислити ширше: мода для дітей може бути такою ж динамічною, сучасною та технологічною, як і світ, у якому вони зростають.