Проблеми з розміщенням реклами у Twitter почалися ще в листопаді 2022 року / фото REUTERS

Американська компанія Twitter продовжує зазнавати збитків після приходу до керівництва Ілона Маска: рекламодавці масово відмовляються співпрацювати з соціальною мережею.

За даними Reuters, у грудні 2022 року витрати Twitter Inc на рекламу скоротилися на 71%. На тлі такого негативного результату компанія намагається виправити ситуацію. Там вже запропонували ряд рішень, здатних повернути прихильність учасників ринку реклами до Twitter. 

Зокрема, Маск запропонував дозволити в соціальній мережі безкоштовну рекламу, а також скасував заборону на політичну рекламу, давши компанії більше повноважень розміщувати власний рекламний контент.

Відео дня

Згідно з даними Standard Media Index (SMI), проблеми з розміщенням реклами в Twitter почалися ще в листопаді 2022 року: тоді витрати впали на 55% порівняно з аналогічними даними 2021 року. І це при тому, що саме цей період вважається святковим сезоном, а відповідно, витрати на рекламу зазвичай збільшуються. 

Також видання згадує дослідження фірми Pathmatics. У ньому говориться, що витрати на рекламу значно скоротилися в листопаді. Саме в цьому місяці Маск відновив призупинені облікові записи й випустив платну перевірку облікових записів в Twitter. 

За оцінками Pathmatics, з 27 жовтня 2022 року (з моменту, коли Маск взяв на себе керівництво компанією) Twitter втратив 14 з 30-ти своїх найбільших рекламодавців.

Реорганізація Twitter

28 жовтня 2022 року Маск офіційно придбав Twitter і майже відразу ж уволив ключових топ-менеджерів, скоротив чисельність персоналу на 50%, змінив зареєстровані бани в соціальній мережі.

Наразі  ЗМІ звинувачують американського бізнесмена в тому, що він занурив соціальну мережу в "суцільний хаос" та зіпсував корпоративну "твітерську" культуру, над якою компанія працювала протягом 16 років.

Нещодавно соціальна мережа також відзначилася гучним скандалом через провал в керівництві компанії. Так, орендодавець SRI Nine Market Square LLC подав на Twitter судовий позов і заявив, що соціальна мережа не виплатила орендну плату в розмірі приблизно 3,4 мільйона доларів за грудень й аналогічну суму за січень.

Вас також можуть зацікавити новини: