Затримка понад 9 годин: сумнозвісна Bravo Airways відкладає виліт з Києва вже 4 рази (фото)

15:15, 13 липня 2018
Новини туризму
413 0
Bravo Airways знову відзначилася / фото apostrophe.ua

У столичному аеропорту "Київ" ("Жуляни") – знову тривалі затримки з відправленням туристів. На цей раз більше восьми годин чекають свого вильоту пасажири рейсу Київ - Бургас.

Читайте такожАеропорт «Київ» попередив про можливе призупинення рейсів

Про це повідомляє "Апостроф" з посиланням на туристку, що потрапила в неприємну ситуацію. За її словами, спочатку рейс мав вилетіти о 05:40 ранку, однак пізніше його перенесли на 11:30. Коли пасажири повторно прибули в аеропорт, стало відомо про перенесення вильоту вже на 13:00.

фото apostrophe.ua

Надалі виліт відкладали ще два рази. Представник авіаперевізника Bravo Airways заспокоює пасажирів, обіцяючи ось-ось відправити їх за потрібним маршрутом. За його словами, по прильоту борту з Туреччини у нього виявили поломку, тому на даний момент її намагаються знайти і усунути. Виліт призначено на 15:00.

Всього, за словами співрозмовниці видання, вильоту в Бургас (Болгарія) очікує 170 осіб. Авіакомпанія на даний момент не знайшла літака для відправки туристів на чорноморський курорт.

Пізніше прес-служба авіакомпанії в коментарі УНІАН більш детально розповіла про обставини події: «Сьогодні, 13.07.2018, в аеропорті "Київ" ім. І.Сікорського (Жуляни) дійсно відбулася затримка рейсу 4417 Київ - Бургас. Після виконання ранкового рейсу було необхідно провести позапланове технічне обслуговування літака. Всі необхідні перевірки уже проведено. Акцентуємо вашу увагу на тому, що літак технічно справний і готовий до виконання рейсів. В першу чергу, авіакомпанія приносить вибачення пасажирам за незручності, але пріоритетом компанії є забезпечення безпечного польоту. Час вильоту змінено на 20:00. Інформацію про затримку від представника компанії було оперативно надано пасажирам. Сендвічі і воду було надано вчасно, також замовлено гаряче харчування на рейс для всіх пасажирів. Зі свого боку, ми робимо все максимально можливе, щоб відновити польоти і працюємо над тим, щоб жоден пассажир не залишився без уваги».

Зазначимо, цього літа почастішали затримки з вильотами літаків з київських аеропортів. Неодноразово туристи розповідали страшні історії, коли їх цілодобово не відправляли на відпочинок, не даючи води і не забезпечуючи гаряче харчування.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter