В України великий туристичний потенціал / Фото УНІАН

Держава має виділяти більше коштів на промоцію України в туристичному секторі, якщо країна хоче приймати у себе іноземних туристів.

Про це на форумі Inside Travel Industry заявила народний депутат від партії "Голос" Юлія Клименко.

Читайте такожНа Закарпатті та півдні України хочуть активно розвивати сільський туризм

Відео дня

“Це не можуть зробити окремі туроператори, це не можуть зробити навіть дуже багаті бізнесмени, це функція держави. Держава має виділити значні кошти на промоцію України і її бренду в туристичному секторі, якщо вона хоче бачити тут іноземних туристів", – сказала вона.

“Коли летиш у літаку, відкриваєш журнал і бачиш, як рекламують себе країни на кшталт Камбоджі та Індії, але не Україна. В жодному журналі авіаліній, в жодному готелі світу нічого не знають про Україну", – додала вона.

Депутат пропонує просувати бренд країни на рівні виконавчої влади, можливо, створити буклети для чиновників, спираючись на які вони зможуть розповідати про проекти з туризму іноземним делегаціям, політикам і т. д.

Крім цього, за словами Клименка, в Україні необхідно зробити "домашню роботу" – насамперед створити якісну інфраструктуру для пасажирів. Також потрібно змінити ряд застарілих законів, наприклад про музейну діяльність, і дозволити відкривати в музеях кафе, що буде особливо зручно для відвідувачів з дітьми.

Читайте такожКиїв цього року відвідає на один мільйон туристів більше, ніж минулого - КМДА

“Є деякі нюанси, через які іноземні туристи нас просто не зрозуміють. Їх потрібно виявити і дерегулювати, щоб ми були на рівні нормальних європейських атракцій", – сказала депутат.

На думку Клименко, сьогодні туризм - це швидше питання розвитку регіонів та громад.

"Необхідно на національному рівні затвердити стратегію і зрозуміти, який регіон, умовно, для туризму може дати це і це, а якому регіону доручити інші завдання", – додала вона.

Як повідомляв УНІАН, надходження від туризму до зведеного бюджету України в 2018 році зросли в 2,5 рази – до понад 4 млрд грн до 1,7 млрд грн.

За перші півроку 2019 року Київ відвідали майже 900 тисяч іноземних туристів.