этот материал доступен на русском

Литва заборонила на своїй території пропагандистський телеканал RT

20:04, 08 липня 2020
Світ
496 0
Фото novostimira.net

Литва зняла з ефіру російський телеканал RT, пославшись на зв'язок між каналом і керівником ЗМІ в Росії Дмитром Кисельовим. Рішення Вільнюса з'явилося після того, як минулого тижня Латвія теж заборонила на своїй території RT.

Як нагадує Reuters, у регулятор у Ризі визнав російський телеканал "пропагандою" й теж підтвердив, що його контролює Кисельов. Останній керує державним медіа-холдингом "Россия Сегодня".

Читайте такожЕкс-голова МЗС Австрії, яка прославилася танцями з Путіним, працюватиме на Russia Today

"RT під контролем Кисельова, який під санкціями ЄС через його вагому роль у поширенні російської пропаганди на підтримку анексії Криму в 2014 році, а також воєнної активності Росії на Сході й південному сході України зараз", - пояснив литовський регулятор телеефіру в заяві.

Заборона стосується 5 телеканалів, які входять до групи RT. Окрім однойменного каналу новин тепер з литовського ефіру також зникнуть RT HD, RT Spanish, RT Documentary й RT Documentary HD.

Читайте такожУ Британії оштрафували російський телеканал на 20 тисяч фунтів

У литовському відомстві пояснили, що російский телеканал "поширює контент, вигідний Кремлю" і що рішення було ухвалене за порадою міністерства закордонних справ Литви.

Прес-секретар посольства Росії заперечив, що Кисельов контролює RT.

"Ми розглядаємо це недружнє рішення влади Литви як черговий крок у боротьбі проти альтернативної точки зору й свободи преси", - сказали в посольстві.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter